altijd leuk, doorgebrande koppeling
Gek eigenlijk he, ik heb hetzelfde met Zeewoldeđ
Ik heb dat alleen met Wakkerdam
Wakkerdam bestaat echt?
Edit: ik ging googelen, Wakkerdam bestaat niet echt haha
Hahaha mijn opa en oma wonen hier en ik heb er in mijn jeugd gewoond
Hij is niet anoniem
In de tovenaarswereld noemen wij Ruinerwold Wakkerdam
26% nu met de R. Ik kan geen meisje bedenken waar de naam met de R begint. Die ik dan persoonlijk ken. Huh.
Roos, robin, ruby?
Oja ik ken een roos persoonlijk.
romy, rebekka/rebecca, rianne, rosalie, renske, rené, rosanne, ramona! even een greep in de namen van mensen die ik ken
- Ja, regelmatig
- Ja, heel soms
- Nee, nog nooit
0 stemmers
- Ja en ik gebruik hem ook echt
- Ja, maar ik gebruik hem niet /zelden
- Nee, heb ik (nog) niet
- Nee, welke app?
0 stemmers
Ik heb dat met Alphen aan den Rijn, die schietpartij heeft veel indruk gemaakt op een jongere Tessel.
Ik gebruik hem sinds kort, omdat we een maand lang een Ommetjeschallenge doen op werk. Daarna verwijder ik hem weer haha
Vind jij het een leuk compliment als iemand zegt âwow ik wow dat ik jouw X hadâ (qua uiterlijk)
- Ja
- Nee
- Soms
- Anders
0 stemmers
Ik vind het zelf stom, ik krijg deze opmerking best vaak over mijn buik en ik vind het helemaal niet fijn. Het voelt heel ongemakkelijk om als soort standaard van wat âgoedâ is gebruikt te worden, zeker als ik het er niet mee eens ben per se. Mijn buik is niet beter dan iemand anders zân buik puur omdat er wat lijntjes op zitten.
Maar ik merk ook dat ik het wel doe bij anderen, vooral bij mensen hun haar en benen haha. Beetje hypocriet van me eigenlijk wel
Ik krijg dit vaak over mn boobs hHahah
Ik weet gewoon oprecht niet wat ik met zoân opmerking moet hahaha
Hahah jaa idd!
Haha ja same als iemand dit over mân buik zegt zeg ik meestal maar iets van âthanks het produceert ook scheetjesâ