We hebben net voor ons allebei schaatsen besteld en gedagdroomd over het meenemen van warme chocolademelk in een thermosfles en wat sterke drank. En dat we misschien naar zijn geboorteplaats kunnen gaan om te schaatsen met zijn neefjes en nichtje. Ik hoop dat het lukt!
Uhm bij Scapino zijn, volgens mij dezelfde schaatsen rond de €25. Zie mijn laatste aankopen topic
Ik wil dit ook en ik heb al 15 jaar niet geschaatst.
Oh ga ik meteen kijken, dankje!
3 jaar geleden was ik voor het laatst buiten schaatsen op de singels en de plassen, zooo leuk vond ik dat. Ben al helemaal weer excited
Ik drink bier eigenlijk alleen als ik in een café hang en…
Snowboots lijken me ook echt wel chill, maar ze zijn vaak wel intens lelijk haha. Moet ze toch maar eens aanschaffen voor de wintersport, want mijn superstars zijn niet zo waterdicht meer haha.
haha ik heb een foto gevonden trouwens
Avocado wel alleen als hij rijp is want anders word ik er heel erg chagrijnig van
Gebruiken jullie het binnenste van een tomaat (niet de kleintjes) in een gerecht?
- Ja ik snij de tomaat in stukjes en gebruik alles
- Nee het binnenste haal ik eruit (maar eet ik evt wel op)
0 stemmers
Tenzij er anders staat in het recept. Maar dan krijgen de konijnen de restjes
Ik snijd m wel eens in kwarten en dan slurp ik m leeg. Alleen als ik voor mezelf/mn vriend kook
Maar dan heb je verkeerd gestemd!
Ik gooi niets weg alleen ik doe die pitjes dus niet in 't gerecht, dan wordt het toch hartstikke sompig?
Ligt aan het gerecht.
Ik vind snowboots juist heel cute staan! Voel me altijd helemaal happy erin
Ja sorry kom ik weer met mn sneeuwfotos
Alleen als ik het echt dik wil hebben.
Ik merk het vooral als ik spaghettisaus heb ingevroren trouwens. Al dat vocht. Moet het een keer vergelijken met wanneer ik de binnenkant er wel uit heb geslurpt.
Valentijnsdag
- Wat een onzin maar doe er wel aan mee
- Wat een onzin en ik doe er ook niet aan mee
- Ik vind het leuk en doe er wel aan mee
- Ik vind het leuk maar doe er niks mee
0 stemmers
Ohh ze staan ook heel leuk!
En leuke achtergrond, die hebben zo’n schattige Kerstmarkt
Vind het op zich onzin maar doe er dit jaar wel aan mee ivm corona, beetje voor de afwisseling ofzo
Net een nieuwe winterjas gekocht dus laat maar komen.