Witbier = speciaalbier
Snowboots zijn echt van die dingen die je heel weinig gebruikt, maar zoooo chill zijn als je ze nodig hebt.
Mijn ouders wonen aan het water en ik ben ooit met mijn stiefvader op het ijs gestapt en geschaatst tot we niet meer verder konden, 40km verder. Toen mijn moeder gebeld om ons op te halen
En al die plaatjes van schaatsen op de meren, op de diepen. Kan er alleen totaal niets van, dus schaats altijd op die harde kinderdingen.
Mokka vind ik ook wel heel erg lekker.
Ik zou dit echt fantastisch vinden ware het niet dat ik maandag mijn 1e stagedag heb op kantoor en voor het eerst in 3kwart jaar weer ergens verplicht heen moet
Ik heb echt een grafhekel aan kou. Ik hoop juist dat ik naar de hell ga daar is het nooit koud.
Geen zorgen meit, dat ga je sowieso
Ik vind het op zich wel prima, alleen heel kut voor autorijden.
Combinoren, hele vette met neonroze veters en okergele voering. Mis ze liggen bij mijn ouders dus kan ze denk ik ook niet gebruiken mocht het tot schaatsen komen deze winter.
Sneeuwstorm terwijl ik thuis zit vind ik wel leuk.
Normale ijskoffie! De variant met roomijs en zo. Ik ging ervan uit dat je met ice coffee koude koffie met ijsblokjes bedoelde (dit kreeg ik namelijk een keer toen ik ice coffee bestelde en in de veronderstelling was dat dat hetzelfde was als ijskoffie)
Ik ben nu gewoon helemaal opgefokt ineens dat ik schaatsen MOET hebben, dus ik heb besteld!!
Hopelijk zijn de schaatsgoden mij gunstig gezind en zijn ze op tijd binnen!
En anders zit ik alvast goed voor de eerstvolgende keer dat het kan, in 2037 ofzo!
En ik appte mijn man:
Wil je ook schaatsen?
geen reactie
Zal ik voor jou ook schaatsen bestellen?
geen reactie
Wil je ijshockey of noren?
geen reactie
Maat 46 of 47?
geen reactie
Okee ik heb noren (?) voor je besteld in 47
Zo nostalgisch he! Ik hoop echt dat het wat wordt!
Op mn werk drink ik heel veel koffie; zo’n chille automaat waar meteen een cappuccino of latte uitkomt zonder gedoe met opkloppen enz. Thuis drink ik bijna nooit koffie omdat ik te lui ben
ahh waar heb je ze besteld?
Hahaha zo herkenbaar die monoloog tegen je man
Zwarte koffie uit een bonenapparaat. Maar ik ben niet thuis in alle koffietermen, dus misschien staat ie er wel gewoon tussen.
Bij aktiesport!
Ik ga zo balen als we volgende week zouden kunnen schaatsen. Ben dinsdag uitgerekend, dus lijkt me niet verstandig meer om dan de ijzers onder te binden
Nu ik dit lees:, ik had schaatsen maar waar the fck zullen ze zijn. Ik heb die minstens 8 jaar niet kunnen gebruiken.