Ik heb dus net al gekeken of ik ergens schaatsen kan kopen, maar ik hou mezelf tegen, want het zal wel weer een fikse teleurstelling worden.
Snel bestellen dan! Of bedoel je teleurstelling omdat het straks gewoon 2 graden is en miezert?
Nou de Nederlandse “code oranje!!!” en “code rood!!!” kennende, zal het 1 dag een graadje vriezen, en 2 natte sneeuwvlokken vallen, dus ik trap er niet in!
Edit: dat laatste dus ja!
Ja gewoon cappuccino met meer melk, zoiets haha
Ze voorspellen wel serieus 9 nachten met vorst, dus ik denk dat er wel wat komt hoor!
Normaal zou ik hier echt mega chagrijnig door zijn maar nu kan het me echt niks boeien omdat ik toch thuis moet werken, sluit me wel gewoon binnen op met de verwarming aan
Gewoon bestellen en terugsturen als je ze niet aan hebt gehad!
Er staat vast genoeg op marktplaats, dan is het in ieder geval niet al te duur!
Ik woon sinds kort vlakbij een vaart waar allemaal molens langs staan, echt zo’n Hollandse ansichtkaart en met school gingen we daar vroeger altijd schaatsen, dus het zou wel super leuk zijn als dat weer kan. Maar dan moet het denk ik wel een week flink vriezen voordat er daar voldoende ijs ligt.
Ja haha het is hier sinds kerst niet meer boven het vriespunt geweest. Vandaag overdag voelt het als -7.
Mijn tactiek al die tijd is me inderdaad binnen opsluiten behalve als de zon schijnt dus het is technisch gezien geen leugen
Wat is je lievelingskoffie? Max 2.
- Gewoon zwarte filterkoffie
- Espresso
- Dubbele espresso zetten
- Ristretto
- Americano
- Lungo
- Cappuccino
- Latte
- Flat White
- Cortado
- Latte macchiato
- Espresso macchiato
- Ice coffee
- Ice cappuccino
- Affogato
- Cold brew
- Nitro coffee
- Iets anders
0 stemmers
Sorry als ik iets vergeten ben
Wat is jouw lievelingswinterdag? Als je er toch aan moet geloven dat het -10 is.
- Sneeuwstorm, niemand kan de weg op, stil op straat, lekker binnen opgesloten
- Wakker worden met een enorm pak sneeuw, de zon schijnt
- Droog en zonnig, goed schaats- of wandelweer
- Het sneeuwt de hele dag door
0 stemmers
Omg en dan al die mensen die hysterisch naar buiten gaan rennen iedere ochtend om te kijken of de ELFSTEDENTOCHT dit jaar al doorgaat
Please no ik kan niet schaatsen ik vind buiten niks al helemaal niet als het vriest no no no no
Binnen opsluiten met een dekentje en warme chocomelk dan <3
Ik zou het wel weer de ultieme kutstreek van deze periode vinden als het dusdanig gaat vriezen dat er in theorie een elfstedentocht zou kunnen komen.
Oh ik haat dus niet alles qua kou. Schaatsen vind ik wel leuk.
Ja ik zit ook al te kijken, want geheid dat ik fomo ga krijgen als iedereen en zijn moeder volgende week op schaatsen staat en ik niet
Wat heb jij?
- Schaatsen
- Noren
- Een slee
- Snowboots
- Thermo-ondergoed
- Ski’s
- Langlaufski’s
- Snowboard
- Een tyfushekel aan sneeuw dus beter kap je met die kutpolls
0 stemmers
Ja ik ook! Ik droom echt van schaatsen op het kanaal, net zoals vroeger.
Ik vind de kou niet heel erg maar die vieze zooi die sneeuw geeft bah. Sneeuw is alleen de eerste dag echt heel leuk
Zoete Starbucks tjak! En een cortado leche y leche en misschien Vietnamese ijskoffie (tenzij je vindt dat dat gewoon onder ijskoffie valt, net als fraps?)