Oh ja dat lengteverschil is herkenbaar! Bij ons ook. Jij bent nu zwanger toch? Mn zus heeft ook véél lengteverschil tussen haar en haar vriend, ze zeiden dat mn nichtje 174 zou worden, dat vind ik persoonlijk lang maar het zit er dan vrij tussenin als je naar hun 2 kijkt.
Jup. Tot nu toe is de baby vrij klein, maar ben pas 12,5 week dus het zal nog wel een flinke groeispurt krijgen in de tussentijd.
Ok krijg de hele tijd een schok als ik mn kat ga aaien. Arm beest schrikt zich de pestpleuris.
Ik vind de gedachte dat ik wijn echt heel erg zou missen best confronterend. Drink vaak met mn moeder wijn, of dan proberen we wijn uit. Of het terras etc. Ik zou dat echt erg missen.
Al deze dingen, behalve cola, zou ik echt gaan missen op een zeker moment als ik ze nooit meer mocht eten. Ik vind bijvoorbeeld boterhammen niet lekker en zou ik prima willen missen, maar het idee van nooit meer een stokbroodje, geen focaccia, geen naan bij m’n curry, geen goed brood dippen in olijfolie…
Oja goeie, ik dacht direct aan zo’n Nederlandse boterham. Die kan me echt gestolen worden. Nu ik er dieper over nadenk zou cola, koffie, bier en chocola me echt gestolen kunnen worden. Dus ff opnieuw stemmen.
Ja want het was mijn werk
Omdat de meeste mensen op bier hebben gestemd.
Wanneer heb jij voor het laatst bier gedronken?
- Te lang geleden het nog te weten
- Ik heb nog nooit bier gedronken
- Afgelopen week
- Deze week
- Afgelopen maand
- Afgelopen halfjaar
0 stemmers
Alleen geproefd af en toe maar ik blijf het ranzig vinden.
Er zijn eeeeeenorm veel soorten bier, net als chips en pizza’s zoveel varianten. Ik heb dat met koffie, wat ik ook probeer, welke smaak etc. Ik blijf het zoo smerig vinden. Vind het soms wel jammer. Heb je trouwens wel eens witbier geprobeerd?
Ja, mijn vriend en broer zijn allebei gek op speciaal biertjes en soms proef ik dan bij hen. Maar nog geen een keer gedacht, dit is wel lekker
Gatverdamme speciaalbier vind ik echt het goorst. Ik geef mn vader ook vaak speciaalbier. Vindt ie helemaal geweldig. Maar dat is heel bitter vind ik. Ik hou het liever bij wijn. Liefst goede rode wijn voor een degelijke prijs. Dus als iemand nog tips heeft?
Voor degene die koffie drinkt. Hoevaak drink jij koffie? Ongeveer:?
- Meerdere keren per dag
- 1 keer per dag
- Een paar keer per week
- Een paar keer per maand
0 stemmers
Riporta primitovo van de gall & gall
Maar, speciaalbier is niet per se bitter he? Kan juist ook heel zoet, of licht. Je hebt echt zoveel soorten!
Ik moet mezelf echt stoppen, want als het kon zou ik de hele dag door latte drinken. Ja is geen echte koffie blabla, maar er zit een beetje koffie in
Volgende week voorspellen ze -11 graden met gevoelstemperaturen -20, wat vind je daarvan?
- WTF
- Ik sluit me binnen op
- Eerst zien dan geloven
- JAAA
- NEEE
- Als er maar sneeuw is!
- Kut m’n arme plantjes buiten
- Ik haal m’n schaatsen alvast van stal
0 stemmers
Ik weetniet eens wat latte is. Ik ken espresso, en cappuccino. En gewoon supersmerige koffie.
Gadverdamme. Ik haat kou, sneeuw en alles wat ermee te maken heeft. Geef mij maar een hittegolf in plaats van die koude ellende. Ik wist dit ook nog niet dus nu ben ik chagrijnig door het vooruitzicht.