1.93m
Wat een mooi detail, ‘wel netjes recht geknipt’.
Oeh chill
Vind lange mensen er altijd beter eruit zien tbh
Oh, komt toch wel aardig in de buurt!
Ik en mijn zusje zijn dus beide langer dan mijn vader en moeder(ik ben 1.82) en nu heeft ons jongste zusje een andere vader en die is maar iets van 1.70, dus ik hoop wel dat ze net zo lang wordt als wij zijn, zodat we een drieling worden! (met 17 jaar leeftijdsverschil)
Hahaha nou misschien omdat m’n kop vol puisten en pluis haar hoger zit dat het minder zichtbaar is😂
Er is bij mij echt iets misgegaan, op basis van de lengte van m’n ouders had ik 1.72 moeten worden maar ik ben bij 1.60 blijven steken
Ha, ik ben even lang - mijn vader was vroeger langer maar die is inmiddels gekrompen
Is hij niet blij mee haha
Mijn moeder is 1.83 en m’n vader 1.94 en als 12-jarige was ik al 1.70 en ik was echt aan het smeken om groeiremmers, omdat ik bang was dat ik heel lang zou worden (en was al onzeker en werd continu gepest). Uiteindelijk natuurlijk geen groeiremmers gehad en ik ben kleiner dan m’n beide ouders:’)
Ik moet zeggen dat ik dit echt een leuk topic vind. Het heeft een beetje een merkwaardige titel maar er komen zulke uiteenlopende dingen voorbij, je weet nooit wat je krijgt.
Hmm nu komt er een poll in mij op ‘wat vind je het leukste topic’ maar da’s een beetje lastig. Je kunt wel zien welke topics het meest gelezen zijn maar dat staat ook niet per se gelijk aan het leukst gevonden worden
Mijn moeder is maar 1.52 dus ik was rond m’n 10e/11e al langer dan haar. M’n vader is ook maar 1.70 en zelf ben ik uiteindelijk 1.68 geworden en ben ik van zowel beide kanten van de familie de langste vrouw
Je kan wel een poll maken met welke van de meest gelezen topics vind jij het leukst maken haha.
Mijn ouders scheelden dus 20 cm waarbij mij moeder een stuk langer was. Toen ze gingen trouwen heeft ze maar lage schoenen aangetrokken, anders stond het zo raar op de foto’s.
Had graag haar lengte willen hebben, inclusief lange benen. Maar nee, ik kreeg die hobbit bouw van mijn vader.
Ik vind het vooral gewoon een beetje flauw van de onderbuurman. Ja tenzij er dagelijks een enorm laken voor zijn hele raam hangt, dan zou ik toch ook eens gaan praten. Maar joh, leer een beetje relativeren en rekening met elkaar houden. Dan is er toch niet zo veel aan de hand. We leven in Nederland gewoon dicht op elkaar en dat betekent dat je soms wat last van elkaar hebt. Maar om daar nou meteen zo’n heel ding van te maken. Volgens mij komen daar ook al die opgefokte mensen van, die zich over dit soort dingen buitensporig gaan zitten opwinden.
Officieel was ik korter dan mijn vader, maar mijn vader is al begonnen met krimpen dus denk toch even lang nu.
Ja daar was ik al bang voor
Stel je doet mee aan first dates
- Je kijkt naar je date
- Je spiekt een beetje maar kijkt niet de hele tijd
- Je kijkt expres niet en blijft gefocust op Victor
- Je hebt het waarschijnlijk niet door dus kijkt niet
0 stemmers
- Frisje
- Water
- Bier/wijn
- Mixje
- Cocktail
0 stemmers
- Ik wil betalen
- Ik wacht eerst even af, hopelijk betaalt de ander
- Ik ga er sowieso van uit dat de ander betaalt
- Ik wil splitten
0 stemmers
- Je zegt gelijk: ga jij maar eerst
- Je wacht af tot de ander begint met praten, al dan niet met schijnbeweging
- Je zegt nee voor mij hoeft het niet
- Je zegt nee ik voelde de klik niet
- Je zegt nou ik vond het heel gezellig, we hebben echt een goed gesprek gehad, echt leuke dingen besproken, vind het wel leuk om je nog een keertje te zien!! Maar ik denk wel als vrienden haha maar was wel ECHT EEN LEUKE AVOND!!!
0 stemmers
Kun je toch ook van de buurvrouw zeggen? Zij blokkeert gewoon iemands raam met haar laken. Ze kan het ook dubbelvouwen. Maar nee ze moet het stelselmatig maar voor zijn raam hangen. Bah bah kan me helemaal het type vrouw voorstellen
Ff denken