e-mail adres: Maar dan wel die van de groep en niet mijn eigen, wantja daar mail ik mee.
Bij ons zijn er vanuit het bedrijf standaard handtekeningen opgelegd. Dus zo goed als iedereen heeft ook dezelfde.
Ik heb mezelf aangemeld om zwerfvuil op te ruimen zodat ik niet binnen zit te verpieteren, maar heb er met dit weer nu al spijt van
betaald je werkgever wel je telefoonkosten e.d. dan? Als dat zo is dan is het misschien een optie om nog een extra simkaart aan te schaffen zodat je wel gewoon je eigen telefoonnummer hebt en daarvoor betaald.
Heb je dan wel een telefoon voor nodig die twee simkaarten kan plaatsen, maar dan kun je tenminste werk/prive beter scheiden. Geen idee hoe het werkt hoor, twee simkaarten en of je ook geluid dan uit kan zetten e.d.
Vind het ook echt raar trouwens hoor dat je niet gewoon een werktelefoon/nummer krijgt. Werksfeer of niet is toch voor niemand gezond.
Bij twee simkaarten kan je een van beiden uit zetten!
Ik vind dat altijd zo fascinerend hoe de g bijna of zelfs helemaal een h wordt bij sommige Vlamingen (weet niks over Vlaamse accenten verder).
Ik heb wekenlang een eenzijdige verwarring gehad met mijn Brugse promotor over een controverse over āhoutā dat in het Allard Piersonmuseum lag. Was goud. Vond het al apart dat dat hout nog niet vergaan was maar ik nam het allemaal maar gewoon aan want was niet mijn onderzoek verder.
Same, het is zo krom!
Hahaha mijn moeder vertelde toevallig laatst dat mijn oma dit vroeger eens heeft gedaan bij haar bovenbuurman die hetzelfde deed. Alleen waren het bij hem de lange onderbroeken die over de reling bungelden. Heeft mān oma gewoon de pijpen afgeknipt
Ik vind het asociaal om iemand zijn zicht weg te halen en zeker als je weet dat iemand er daadwerkelijk last van heeft.
altijd is een groot wordt, maar hoe vaak hang je nou daadwerkelijk je dekbedovertrek over het balkon en hoe lang duurt dat nou weer (nee, hoef geen hoe vaak was jij je dekbedovertrekdiscussie). Zou me er zelf gewoon niet zo aan ergeren, anderzijds zou ik het niet meer doen als mijn onderburen erover zouden klagen. Oh en als onderbuurman op het balkon zit/is terwijl jij je dekbedovertrek er hebt hangen vind ik het weer een ander verhaal.
en hoe dicht zitten die balkons op elkaar dan?! of hoe lang is dat dekbedovertrek??? zoveel vragen
Ik zou duiven gaan houden als ik de onderbuurvrouw was
Haha kijk wat ik vind!! Ik had een ādiscussieā met mān vriend over de datum van onze eerste date. Dus ik ging terug kijken in fotoās:
Dit was in een tof cafeetje, in Gent! Dus misschien is daar de verwarring ontstaan
Haha, moest echt hardop lachen om de actie van die buurman.
Ook nog het adres van het bedrijf, staat zo aangegeven in de standaardtemplate maar weet eigenlijk niet waarom. Wel handig om te weten waar internationale collegaās werken, maar dan zou ik aan het land en evt. stad ook genoeg hebben
Hamsterdam
Ben jij langer of korter dan je ouders?
Moeder(of ouder 1)
- Langer
- Evenlang
- Korter
- Weet ik niet
0 stemmers
Vader of ouder 2
- Langer
- Even lang
- Korten
- Weet ik niet
0 stemmers
Ik had echt niet bedacht dat het impopulair was om #teambovenbuurvrouw te zijn.
Zoān dekbed hangt n dagje op zān hoogst. Moet toch kunnen, waar moet ze dat anders hangen?
Ik zou t geen probleem vinden, kan wel n dagje zonder ~uitzicht.
Mān pa 2.10m dus gelukkig ben ik kleiner haha. Voel me nu al een reus
Hahaha, hoe lang ben jij?