Stel je persoonlijke vraag #24

Hoe zou jij het liefst door de buren genoemd worden uit dit rijtje?

• buuf
  • buurvrouw
  • die vrouw van 5 hoog (dus iets locatiegebonden
  • Bewoner van huisnummer

0 stemmers

Zou jij geknipt zijn voor het kappersvak?

• Ja
  • Nee
  • ik ben kapper (geweest)
  • Ik kan niet eens iets simpels uitknippen, laat staan echt haaar.
  • Alleen een bowl cut met een schaar langs de rand van dat object :stuck_out_tongue:
  • Anders

• Geen idee

0 stemmers

Wat heb jij wel eens gezien?

• Iemand zien huilen bij het verliezen van een potje knikkeren
  • Iemand die tegen een bom aanpiest
  • Een olifant zien schijten
  • De geboorte van een lammetje
  • Hoe iemand hak (deels) afbrak
  • Een auto die een bon voor de ruit kreeg oor fout of onbetaald parkeren
  • Een hond met een muilkorf
  • Een ‘BN’er vrouw’ zonder make-up
  • Iemand met een behoorlijk doorschijnend witte blouse/top in nette setting
  • Een huisdier met iets van burberry-print
  • Nepnagels die je deden denken aan The Grudge
  • Iemand een pizza hawaii met ananas op een terras of in een restaurant
  • Iemand die niet van een klimrek of ander speeltoestel durfde zonder hulp
  • Iemand die een t-shirt droeg en een korte broek rond het vriespunt
  • Iemand die zo uit Maaskantje had kunnen komen inclusief aussie en mullet
  • Iemand die een kat uitliet met een harnasje
  • Een bos bloemen die zowat groter was dan de persoon die ze droeg

0 stemmers

1 like

Mijn moeder is 155 en mijn vader 160, zo schattig vind ik dat. Vind het ook echt fijn om mijn ouders te knuffelen. Mijn oma was al helemaal mini (149cm)

Mijn broertje vind het minder schattig want hij is maar 168cm (ik 163cm).

5 likes

Heb jij je goede voornemens voor het nieuwe jaar al opgegeven?

• Ja
  • Nee, ik hou ze nog wel even vol
  • Ik doe niet aan goede voornemens

0 stemmers

Ik zag vanaf balkon hoe ik een bon onder mijn ruitenwisser kreeg :upside_down_face: wel betaald maar niet genoeg :joy:

5 likes

Mijn moeder is langer dan mijn vader. Ik ben kleiner dan mam, maar inmiddels langer dan pa (hij is in de 70 en inmiddels gekrompen, eerder waren we even lang). Ik noem hem nu soms kleintje

1 like

Wel tegen een boom zien pissen, maar een bom :bomb: nog niet. Gelukkig.

13 likes

Mijn man kwam laatst op straat een collega tegen die hem niet herkende omdat hij er helemaal coronaverwilderd bij liep, met lang haar en een gigantische baard.
Dus toen heb ik de tondeuse en een kappersschaar erbij gepakt en het blijkt dat ik dus echt een verborgen talent heb, want het is echt zĂł goed gelukt, beter dan hoe de kapper het altijd doet. :grin: :sunglasses:
Ik was wel 2 uur bezig, maar ja voor de eerste keer niet slecht. Wel irritant al die haren in huis.

10 likes

Het meest verschrikkelijke van het kappersvak lijkt me toch wel dat je met zoveel mensen moet praten. Ik ben niet goed in over koetjes en kalfjes praten met vreemden waar ik niks mee heb verder

Edit zegt iemand die op een forum zit :+1:t2:

23 likes

Ik denk dat als je reclame maakt met ‘de stille kapper’ dat je juist veel klanten krijgt! Er zijn genoeg mensen die niet op die koetjes en kalfjes zitten te wachten maar toch geknipt willen worden. Ik zie een gat in de markt :sunglasses:

13 likes

Angela Groothuizen stond zonder make up naast me in de Alpha op Lowlands. Vond het wel grappig om haar daar te zien, niet verwacht!

1 like

Zag vandaag nog voor m’n deur iemand een bekeuring krijgen voor onbetaald parkeren, was echt het spannendste dat ik in weken meemaakte :clap:t3:

2 likes

Toen ik in een kledingwinkel werkte kwamen er vaak bekende mensen zonder make-up, oa Miljuschka Witzenhausen en Roxeanne Hazes heb ik wel eens gezien

2 likes

Haha ja daar heb je een punt! Daar zou ik zelf dan ook heen willen idd

1 like

M’n eigen auto.
Bij een vriendin was 50% van het parkeerterrein blauwe streep/schijf en de andere helft niet. Ik moest iets afgeven en had effe niet gezien waar ik parkeerde. Sprintte naar boven (ze woonde 3 hoog), want had sowieso haast. Sta daar op die galerij, bel aan, overhandig pakketje.
Zegt ze: “eh, is dat niet jouw auto?!”

Ja hoor. Hadden ze letterlijk staan wachten om me te beboeten
 Werd een heel duur pakketje haha.

Ik zit voor mijn stage wel heel veel aan iemands hoofd en vaak vinden ze het wel relaxed/gezellig dus misschien ben ik wel een goede kapper? :thinking:
Heb ook heel veel geoefend op mezelf. Misschien toch maar carriĂšre switch

Ik zie nu voor me dat je gewoon op een kantoor werkt, maar elk hoofd waar je langs loopt even aanraakt.

12 likes

Mis jij de schoonheidsverzorgende contactberoepen?

• Ja, ik mis ze omdat mijn haar/nagels/huid er niet meer uit ziet
  • Ja, normaal ga ik nooit/weinig maar nu heb ik behoefte aan de ontspanning
  • Ja, maar gewoon om fomo
  • Mijn uiterlijk kan nog wel even mee
  • Geen echt gevoel bij
  • Nee, eigenlijk vind ik het zelfs wel fijn dat niemand even daarmee bezig kan zijn
  • Nee, ik ga normaal ook nooit/zelden en merk geen verschil
  • Anders

0 stemmers

Ik ga normaal alleen maar 1 keer in de 4 maanden naar de kapper, maar opeens heb ik meeeega behoefte om een facial te laten doen en naar de pedicure te gaan en m’n uitgroei bij te laten werken. Ik mis dingen die ik nooit deed.

Hahaha next level creepy

Impopulaire mening maar ik vind dat echt gezellig. Vooral als je een goeie hebt die lekker kan ouwehoeren en allemaal dingen verteld over je haar enzo. Ik zou echt in zo’n onskentons dorp willen wonen en dan alle roddels bij de kapper horen. (Maar niet echt).

8 likes

Sjongejonge wat overdreven van die buurman. Hoe zuur ben je dan. Laat hem lekker in Italië wonen, kan die de hele dag naar waslijnen vol onderbroeken kijken als hij uit het raam kijkt. De jankerd.

1 like