Stel je persoonlijke vraag #24

Werkdagen want ik wil niet lastig gevallen worden op dagen dat ik niet werk. Maar ja het staat in m’n handtekening dus dat zien ze alleen als ik een mail verstuur :expressionless:

1 like

Via Google kwam ik op het youtuberstopic uit. Klein tijdje meegelezen, toen aangemeld. Heb nooit op egf gezeten, ik zat lang op het GS forum voordat die uitstierf. Weet dat er door mij ook een paar van daar naar hier zijn verhuisd haha.

1 like

Ik wist dat ik een optie vergeten was

1 like

Sowieso ben je de ‘tyfus in je oogbal’ optie ook vergeten.

18 likes

ik heb geen werk e-mail

Waarom je privegegevens in je werkmail? Echt nooit van m’n leven, dan mag je me ook voor 24/7 betalen hoor.

21 likes

Door een instastory van Aimee en dan ben ik in het youtuberstopic beland en daarna de andere topics ontdekt :blush:

1 like

Als Gentenaar wil ik toch nog even zeggen dat iedereen die ‘Hent’ zegt, hoogstwaarschijnlijk niet in Gent geboren is (West-Vlaams dus ;))

4 likes

Ik heb geen werktelefoon maar moet wel altijd bereikbaar zijn. Dus nu heeft de hele wereld mijn prive nummer. Echt heel irritant.

Wow, vind dit echt niet oké idd

Ja ik ben ook al twee jaar aan het proberen een werktelefoon te krijgen. Maar mijn directeur is gewend om altijd te werken en geen prive leven te hebben dus ik krijg haar niet overtuigd.

1 like

Niet oké joh, zo kan je nooit volledig ontspannen en niet met werk bezig zijn.

2 likes

Ik lees de Frieda Klein serie van Nicci French! Alleen wel jammer dat de bieb dicht is, want ik kan niet verder lezen na dit boek hahah

1 like

Waar is dit ook alweer van

Mijn vriend moest ook zijn privé nummer in zijn handtekening zetten van mijn baas en hij werd dan 's avonds nog geappt door allemaal vrouwen die vragen hadden. Hij heeft hem er heel snel weer uitgehaald gelukkig haha.

1 like

Allemaal vrouwen ook echt, wat voor werk doet hij?

3 likes

In de transport, maar dat waren dan klanten die vergeten waren een opdracht te sturen en dan gingen ze hem appen of hij het alsnog voor ze kon regelen. :roll_eyes:

In je eerste bericht lijkt het alsof al die vrouwen hem oneervolle verzoeken stuurden

18 likes

Nee dat klopt. Dat is echt de werkcultuur en ik dacht dat ik dat wel kon veranderen (want voor niemand gezond natuurlijk) maar dat blijkt toch niet zo makkelijk.

Oké