Stel je persoonlijke vraag #24

Ik ben weer eens benieuwd.

Hoe ben je op dit forum terechtgekomen?

• Ik schreef op egf
  • Ik was een meelezer op egf
  • Ik kreeg het aangeraden
  • Anders (hoe?)

0 stemmers

Voor de mensen die een account hadden op egf:

• Ik heb dezelfde accountnaam gehouden
  • Ik heb een variatie op mijn egf accountnaam
  • Ik heb een nieuwe accountnaam genomen

0 stemmers

1 like

Ik heb het forum gevonden via Google, weet niet meer waar ik op zocht. Sinds oktober lid na maandje meelezen ofzo

Vroeger was ik actief op een forum (g.irls.only) waarvan ik nu 1 persoon hier herken haha

4 likes

Rondom de moederworden en de Vereniging tegen de Kwakzalverij saga heb ik dit forum gevonden via google, weet niet meer precies hoe.

5 likes

Sanne(ke) tweette dat ze besproken werd op een forum. Toen ben ik dat gaan zoeken op Google en zo dus hier terecht gekomen. Ik post bijna nooit wat, maar vind het leuk om mee te lezen :smiley:

3 likes

Uuuuh ik denk dat ik op EGF deze naam ook had maar daar heb ik maar half jaar gezeten voor het de lucht uitging dus ik heb meer herinneringen aan hier.

1 like

Ik las ooit op de site Minettes (omg wie kent dit nog? Van Monique van Loon) in de reacties over het EGF. Toen eens gaan kijken en nooit meer weggegaan.

10 likes

Volgens mij was jij altijd al Fenayi ja!

1 like

Nee dat denk ik niet is nog wel zacht uitgedrukt, ik zou me 100% zeker gewoon laten vaccineren :heartbeat:

4 likes

Ik heb het forum ook via Google gevonden. Tijdje meegelezen en alsnog een account aangemaakt. Egf ken ik wel maar daar heb ik nooit een account gehad.

1 like

Same maar dan via girlscene, toen werd de bettygate daar ook besproken. En ik was benieuwd wie die “gemene meiden van egf” waren haha

10 likes

Ooh toen heb ik er ook over gehoord ja! Was erg juicy en toen werd er ook gecross-citeerd. Werd mijn girlscene forum post op het EGF besproken, was wild.

4 likes

Ik ben ook via girlscene op egf terecht gekomen.

1 like

Ik ging googlen waarom Mas en Sint ruzie hadden en toen kwam ik op t egf

Was trouwens rond de tijd dat Mascha was uitgenodigd voor een talkshow. Maar toen zat Sint daar. En toen moest Mas ff laten weten dat zij was uitgenodigd.

Ik kende egf wel al vanaf mn 14e ofzo maar durfde toen nooit te posten.

6 likes

Omg en jaren later zijn we er pas achter gekomen dat Sint er niet meer rouwig om is maar dat ze uit elkaar zijn gegroeid!!!

5 likes

Maar op het einde van egf was toch ook allang door volgens mij iemand uit dat wereldje gepost wat de reden was van het einde van die vriendschap?

Snap niet dat mensen nog steeds doen dat het zo’n groot geheim is haha.

1 like

Je 1e zin drong niet tot me door (toen had ik nog wel door dat Sint = Cynthia) en ik las over die talkshow en dacht dat Sint = sinterklaas :joy:

3 likes

Ik was heel bang dat iemand anders hier mijn forumnaam zou nemen en zich dan voor zou doen als mij dus toen heb ik me hier snel aangemeld met mijn egf naam
HAHA as if iemand het boeiend genoeg vindt om zich voor te doen als ~vitaminwater~

21 likes

Wat heb jij staan in de handtekening van je werk e-mail?

• Ik heb geen werk e-mail
  • Titel
  • Functie
  • LinkedIn
  • Social media bedrijf
  • Eigen social media
  • Werkdagen
  • Emailadres
  • Telefoonnummer
  • PrivĂ© contactgegevens

0 stemmers

Ik vind een e-mail adres in een email handtekening altijd zo overbodig