Stel je persoonlijke vraag #24

Ja ik ben heel blij dat de winkels in België wel open zijn! Heb heel veel lentebloemen (narcissen en blauwe druifjes en zo) gekocht bij het tuincentrum en vorige week nog paasversiering bij de Action om mijn thuisbureau binnenkort te versieren. Vind het zo saai om anders de hele dag hetzelfde uitzicht te hebben.

Ik doe dat altijd met m’n vinger met water.
Vroeger als ik met m’n moeder hele stapels kerstkaarten ging versturen hadden we een bakje met een laagje water en een sponsje erin op tafel staan en dan haalden we de plakstrip langs de spons.
(Of langs de neus van de hond, want dat vond ik grappig en ze hielp graag)

32 likes

Anders: heb ik gelezen. Voor degene die het niet weten is het wellicht wel tof te bedenken dat het boek al in 1985 (!) is geschreven.

8 likes

Niet alleen heteronormatief maar sowieso lekker patriarchaal. Genoeg vrouwen die seks met mannen hebben die geen penetratie willen of kunnen doen.

Net zoals het concept ‘ontmaagden’ trouwens, heb ik ook zo’n bloedhekel aan. Alsof de eerste keer seks man+vrouw penetratie is en er daarmee iets wezenlijks verandert aan de personen die dat doen (en dan natuurlijk vooral de vrouw die haar maagdelijkheid ‘verliest’, dat kun je toch ook niet los zien van culturele normen waarin de maagdelijkheid van de vrouw bewaard moet worden/je als maagd moet trouwen en dan seks mag hebben als je van een man bent). Alsof het een soort unboxing van je kut is.

39 likes

Ik heb deze gezien.

Moet zeggen hij is veel tammer dan dat het klinkt nav de synopsis. Het ziet er allemaal heel neppig uit en die scene met de baby is ook niet echt in beeld; het is alleen gesuggereerd. Zelfde met de eindtwist (heel ziek als je t leest) is ook niet op beeld op die manier.

Alsnog denk ik wel waarom en wie bedenkt dit, maar om te zien is ie lang niet zo intens als je denkt.

1 like

Ben jij op dit moment bezig met het lezen van een boek? (niet precies op dit moment, maar bezig om er in te lezen)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Waarom pak je dan niet een glaasje water om je vinger in te dippen?

Edit: oh al gezegd haha

Stel je hebt geen verplichtingen buitenshuis, hoe vaak ga jij dan naar buiten voor een wandeling/frisse neus halen etc.?

• Elke dag wel een paar keer
  • Ik wil/ga elke dag wel even naar buiten
  • Om de dag
  • Ik kan rustig 3/4 dagen binnen zitten
  • Geen probleem om een week binnen te zijn
  • Ik zou nooit naar buiten gaan

0 stemmers

Het overkomt me de laatste tijd steeds vaker dat ik ineens realiseer dat ik al vier dagen binnen zit. Kwam er vaak uit voor boodschappen, maar nu ik tijdelijk hello fresh heb hoeft dat ook niet echt.

6 likes

Mijn vriendinnen vonden dit bij Het Smelt van Lize Spit, maar vond ik zelf niet (ookal staan er nare dingen in)

Voor de mensen die een vriend/broer/man hebben. Hoe zit dat bij hem? Ik kan dus prima 4 dagen binnen zitten maar alle mannen/jongens die ik ken willen elke dag wel naar buiten. Kunnen minder goed tegen binnen zitten. Even checken of dat alleen in mijn omgeving zo is.

• Mijn vriend wil vaker naar buiten dan ik
  • Mijn vriend wil even vaak naar buiten
  • Mijn vriend wil minder vaak naar buiten dan ik

0 stemmers

Jaaa virginity is a social construct!!

7 likes

En hoe voel jij je daarover dan? Want ik heb dit dus ook en dan denk ik ahh eigenlijk echt ongezond van mezelf. Maar dan denk ik, wat moet ik buiten doen in dit vieze weer.

1 like

Ik plak ze altijd dicht met een plakbandje, die smaak van die envelop vind ik te goor

Statiegeld op blikjes vind ik

• een goed idee
  • een slecht idee
  • weet ik niet

0 stemmers

Ja, dat eigenlijk. Voel me er niet per se ongezond door ofzo (ja ok, kan wel wat beweging gebruiken, maar dat zien we in de lente wel weer). Heb wel eens voor de vorm om 5 voor 9 nog een rondje om mijn huis gelopen, maar toen vond ik het ook wel weer best.

Toen vond ik ze al niet meer leuk. Ik luisterde Burn Burn @ Rock Am Ring 2004, dat waren nog eens geweldige festivaltijden.

1 like

Denk jij dat als je niet op dit forum zat, dat je dan,…
Het vaccin niet zou nemen?

• Ik neem het vaccin sowieso niet
  • Nee dat denk ik niet
  • Ja, dan zou ik wel meer twijfels hebben

0 stemmers

Jezelf anders zou kleden? (een andere kledingstijl zou hebben)

• Ja dat denk ik
  • Nee dat denk ik niet

0 stemmers

rechts(er) zou stemmen?

• Ja dat denk ik wel
  • Nee dat denk ik niet
  • Ik stem sowieso al rechts

0 stemmers

Je (meer) vlees zou eten?

• Nee dat denk ik niet
  • Ja dat denk ik wel
  • Ik eet sowieso al vlees

0 stemmers

1 like

Ik vind je opties een beetje onduidelijk, want ja ik eet sowieso al vlees, maar ik denk wel dat het (mede) door het forum minder is geworden. Dus als je wilt weten ‘heeft het forum invloed op het gedrag van leden’ dan ja. Zelfde met stemmen, ik stem centrum rechts, maar neem mede door het forum wel meer tijd om ook in te lezen in linkse partijen en mijn algemene denkbeelden zijn wel beïnvloed (linkser geworden) door het forum

1 like

Dan zou je zonder het forum dus rechtser stemmen?

Dan zijn die andere opties overbodig denk ik ja

1 like