Stel je persoonlijke vraag #24

Voor de mensen met blond haar:
Lijkt jullie haar lichter wanneer je het net gewassen hebt?

• Ja mijn haar lijkt lichter als ik het net gewassen heb en donkerder als dat langer geleden is
  • Nee, dit merk ik niet
  • Ik heb geen blond haar maar wil toch stemmen

0 stemmers

Daar zit bij mij echt een groot verschil tussen, het wordt elke dag donkerder tot ik het weer was (en nee, het is dan nog niet supervet of supervies :stuck_out_tongue: )

1 like

Het probleem hierin ligt denk ik vooral dat seks (in dit geval) iets is dat je met zijn tweeƫn hebt, en er in het voorbeeld van de vraagsteller tussen de twee deelnemers verschil van mening bestaat over of het daadwerkelijk seks was. Haar vriend vond van niet, zij van wel. Ze hadden het over daadwerkelijk dezelfde ervaring/hetzelfde moment/dezelfde context, niet alleen dezelfde handeling.
Ik snap wat je zegt over dat iedereen zelf mag bepalen hoe hij het ervaart maar dat ligt gecompliceerder als het een ervaring is die je deelt en waar je beide aan hebt deelgenomen.
Dat nog wel iets anders dan als het over buitenstaanders en hun gedachten gaat.

Wij hebben hier enkele jaren geleden een discussie over gehad in de klas, er zat 1 jongen in de klas en die dacht zoals jouw vriend en dan ben ik daar ook tegenin gegaan en is het ook zoā€™n serieuze discussie geworden :sweat_smile:

The handmaids tale:

• Heb ik gezien
  • Heb ik niet gezien
  • Heb ik deels gezien
  • Vind ik naar
  • Vind ik spannend
  • Vind ik eng
  • Vind ik mooi
  • Vind ik stom

0 stemmers

Nouja, niet heel spannend. Maar wel de moeite waard om te kijken.

Ik vond het een hele goede serie, maar ben halverwege gestopt omdat ik echt niet meer minutenlang naar dat gestaar in de verte/camera van de hoofdpersoon kon kijken.

6 likes

Ik vond sommige afleveringen echt naar, dat ik er zelf helemaal een kutgevoel door kreeg.

@Teigetje ik was ook gestopt maar toch weer verder gegaan en vind het nu beter.

Heb je wel eens bij bepaalde boeken of films gedacht. Jezus, die schrijver of regisseur moet wel een zieke geest hebben.

• Nee nooit
  • Ja af en toe
  • Zelden
  • Regelmatig

0 stemmers

Ik heb gisteren toevallig weer the Hunger Games gekeken en toen kwam dat gevoel wel naar boven!

Zelf niet blond maar mijn broer wel en daar valt het me heel erg op! Als het net gewassen is is zā€™n haar gewoon blond, maar na een paar dagen lijkt het bijna bruin (vooral bij bepaald licht)

1 like

Maar dat is toch wel ergens op een soort waarheid gebasseerd? Hoe ziek ook, dat scheen ergens te gebeuren? Ik heb dat met the human centipede, mijn god je zoon zou maar die film regisseren. Ja en nu wordt zijn anus aan jouw mond genaaid, aaand action!

6 likes

ik heb donkerblond haar met highlights/balayage en ik heb het idee dat de verschillen groter worden als het langer geleden is dat ik het heb gewassen

1 like

Wees blij dat je dan Battle Royale niet gezien hebt

5 likes

Een envelop die je moet dicht likken:

• gatverdamme!
  • Niet zo prettig
  • Geen probleem mee

0 stemmers

Ik vind dit zo goor, ik had perongeluk laatst een stapel zonder zoā€™n plakstrip gekocht. Zit misschien ook tussen mn oren maar gatver de gatver.

Het is fucking 2021 en nog niemand heeft smaakjes voor enveloppen ontwikkeld. Hoe dan?!

9 likes

en andersom vind ik zoā€™n dichtgelikte envolop ontvangen ook vies. Zelfs vroeger deden ze het met kaarsvet.

4 likes

Echt waarom :woman_shrugging: film nooit gezien, maar snap dit echt niet. Is dit voor de mensen die wel graag de allerergste dingen willen zien maar het darkweb niet begrijpen ofzo?
1 like

Ik kijk nu the boys en dan denk ik wel eens: poh heftig. Wel echt een aanrader trouwens

2 likes

Merk jij dat je door corona en het vele thuiszitten meer of eerder aan seizoensdecoratie doet? (Bv. een herfststuk op je tafel, meer kerstversiering in je huis, nu al narcissen voor de lente, dat soort dingen)

• Ik versier meer/eerder
  • Ik versier minder
  • Geen verschil

0 stemmers

Minder want ik kan niks kopen bij Action en Xenos nu :frowning:
Ik heb zondag de kerstspullen weggehaald en het voelt allemaal zo leeg en ongezellig nu dus ik zou er wel wat bij willen hebben

6 likes