Ik vind het de laatste paar keer echt niet boeiend meer. Persconferentie met mededelingen die we al weten.
Ja dat heb ik ook. Het is geen nieuws meer, lijkt het? Toch kijk ik het nog steeds, maar wel minder gefocust en ben dan aan het multi tasken. Dat deed ik vorig jaar niet, toen had het wel mân volle aandacht
Ik kijk ze net zo vaak als vorig jaar, maar ik keek ze al bijna nooit
Ik kijk de laatste paar maanden eigenlijk alleen nog maar een soort samenvatting ervan, of lees de samenvatting, ik vind het zo langdradig allemaal. Echt wel heel anders dan de eerste paar perscoâs waar ik heel braaf op de bank zat te wachten, alsof het een soort sinterklaasjournaal was
Beetje net als met studeren, waarom zou ik een uur naar een traag verhaal luisteren als er even later een correcte samenvatting rond gaat
Ik wacht de pushmelding wel af hoor
Ik hoor/lees het later op de avond of de volgende dag wel. Kan er echt niet meer naar luisteren, zo klaar mee!
Ik kijk trouw omdat ik het leuk vind om mensen uit de corona chat te gooien tijdens perscoâs.
We stan!
Heb echt de meest onnozele discussie met mijn vriend imo dus even een poll:
- Vingeren, aftrekken, pijpen etc valt onder âseks hebbenâ
- Vingeren, aftrekken etc is voorspel
0 stemmers
Wow wat een krachtig statement over onze eenzaamheid in een digitaal tijdperk terwijl de klimaatcrisis voortraast
Bedoel je dan hoe je het zelf ervaart of wat je denkt dat de definitie is? Voor mijn eigen ervaring valt dat onder voorspel, maar iedereen mag natuurlijk zelf bepalen wat ze onder seks beschouwen dus dat is dan geen universeel feit ofzo.
Sex hebben vind ik âEen poging tot elkaar te laten klaar komenâ
( Met toestemming enzo)
Voorspel valt dan ook weer onder âseks hebbenâ in mijn hoofd
Als ik zou zeggen âik heb seks gehadâ en ik heb alleen een man afgetrokken zou ik dat wel misleidend vinden
Nou hij liet mij vandaag dmv beffen klaarkomen vóór de penetratie. Dus net zei hij iets a la âde seks was echt nice vanochtendâ en toen verbeterde hij zichzelf en zei âof nouja, het voorspel ookâ. En toen was ik een beetje op mân teentjes getrapt I guess, dat hij het gedeelte waarbij het grotendeels om mijn genot draaide afdeed als voorspel. Plus ik heb twee jaar een relatie met een meisje gehad, dus ik vroeg van âdus je bent van mening dat ik met haar nooit seks gehad heb?â Nou dat wist ie even niet. Maar hij bleef er toch bij dat wat wij doorgaans voorafgaand aan de penetratie doen voorspel is en geen seks. Dus ik was benieuwd naar opvattingen van andere meiden ja, omdat ik denk dat dit echt zoân manier is waarop veel mannen naar seks kijken.
Ja maar is dat dan wel voorspel?
Maar als je in plaats daarvan door diezelfde man gebeft bent, is dat dan ook misleidend als je zegt seks gehad te hebben?
Ja ok lastig, als ik een dude uit de stad afgetrokken zou hebben zou ik dat niet per se als: âmeldplicht, ik heb seks gehadâ scharen. Maar als mijn vriend me vingert en thatâs it op die dag vind ik wel dat ik seks gehad heb.
Ik denk dat dat prima allebei kan kloppen, als jij dat zo voelt. Als je op dag 1 een man aftrekt en jij vindt dat alleen voorspel, dan kan dat. En als je op dag 2 met een vrouw wat vingeren doet en je vindt dat seks, dan klopt dat ook. Het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk. Maar denk wel dat je dat alleen voor jezelf kan bepalen, dus die man van dag 1 mag niet over de vrouw van dag 2 zeggen dat dat alleen voorspel is want hij was er niet bij. Jij mag dat wel als je dat vindt, haha.
Als je zegt voorspel dan zouden same sex koppels vaak geen âechteâ seks hebben? Dat is toch raar.