Stel je persoonlijke vraag #24

Als iemand aangeeft nog geen tijd te hebben gehad om te antwoorden op een (lang, prive) bericht, maar je ziet wel dat diegene actief is op social media. Wat denk je dan?

• Geen tijd? Onzin, je bedoelt geen zin.
  • Kan prima dat iemand geen energie heeft om te reageren.
  • Je mag zelf weten hoe je je vrije tijd invult, je bent niet verplicht binnen x tijd te reageren op iemand.
  • Lief/fijn dat diegene wel een berichtje stuurt.
  • Stom dat diegene wel een berichtje stuurt, maar niet inhoudelijk reageert.
  • Diegene hoeft ook niet meer te reageren, heb er al geen zin meer in.
  • Ik stuur zelf ook wel eens zo’n berichtje.
  • Ik stuur nooit zo’n berichtje.
  • Als ik lang niet gereageerd heb, durf ik het ook niet meer.

0 stemmers

Ik heb dat de afgelopen dagen gehad, dat ik heel laat antwoordde op berichtjes omdat ik er gewoon geen energie/zin voor had, maar ik zat wel nog op sociale media. Ik dacht dan wel “oei, is minder leuk voor hen” maar als ik geen energie heb wil ik me ook niet forceren zegmaar (en als ik zou antwoorden zou het heel droog zijn en misschien zelfs niet de waarheid, omdat even zeggen “oh ja het gaat goed hoor blabla” (of in dit geval misschien een minder doordacht antwoord) makkelijker te zeggen is dan een hele uitleg)

2 likes

Vooral m’n bovenlichaam maar ik ben gisteren begonnen aan een 28 day twerk challenge dus daar komt hopelijk verandering in

4 likes

Als je de stad kiest waar jij het meest bekend mee bent, hoeveel punten scoor je dan?

• 0-99
  • 100-199
  • 200-299
  • 300-399
  • 400-499
  • 500-599
  • 600-699
  • 700-799
  • 800-899
  • 900-999
  • 1000, ik ben een koning

0 stemmers

2 likes

Van de week heb ik nog naar Derek Shepherd gebeld om zijn voicemail te horen :joy:

6 likes

Wat een grap dit, allemaal straten waar ik nog noooit van heb gehoord haha. Toen deed ik het met mijn thuisstad en had ik het geluk dat ik één straat kende (heb daar 25 jaar gewoond dus echt goede score ook :+1:t4:).

3 likes

Voordeel van thuiszorg in de stad waar ik heb gewoond.
Ken een hoop straten inmiddels

4 likes

Ik ben echt hopeloos met kaarten en straatnamen. Ik werk volgens het systeem, linksaf bij de Bijenkorf, door naar Jamin en dan rechts van bakker X.

33 likes

Ha, jou had ik wel in het topklassement geschat, met al die stadswandelingen!

1 like

Ik vind deze kaart echt onwijs onduidelijk haha. Voor mij is het park in mijn geboortestad het referentiepunt, maar het park is met geen mogelijkheid terug te vinden op die kaart. :joy:

6 likes

Haha huh wat

1 like

Ik ken eigenlijk geen enkele stad op dat lijstje goed genoeg, dus ik probeer het niet eens :joy:

Ik had een keer moeite met een kerkstraat vinden, dat is letterlijk de straat naar een kerk toe. Voelde me echt dom toen ik me dat realiseerde.

5 likes

In het dorp waar ik woon (geen bible belt, plaats met ongeveer 30.000 inwoners) zijn al 4 kerken dus dat zegt in dat geval ook niet zo veel :joy:

2 likes

Haha ja dit had ik precies ook, kwam er maar niet uit waar het park lag.
Uiteindelijk nog wel wat straten middenin het centrum redelijk in de buurt geschat.

1 like

image

Hij is fictief toch? :joy:

1 like

Haha ja dat kwam ik op tiktok tegen maar tbh schrok ik zo van zijn stem (of ja de opname daarvan) dat ik niet echt goed had geluisterd lol
Volgens mij was het of zijn voicemail of de voicemail die hij aan Meredith had achtergelaten

+13607171062

2 likes

Werk jij wel eens 's nachts?

• Ja, omdat dat moet
  • Ja, omdat ik dat fijn vind
  • Nee

0 stemmers

Zou jij manager willen zijn?

• Ja hoor
  • Nee
  • Alleen 's nachts
  • Ik ben al manager

0 stemmers

Welke pakketdienst heeft het beste uniform?

1 like

Ik moet wel dhl stemmen want dit is mijn ava:

17 likes

Corona-persco’s:

• Kijk ik trouw
  • Kijk ik wisselvallig
  • Kijk ik nooit
  • Kijk ik minder trouw dan vorig jaar
  • Kijk ik net zo vaak als vorig jaar
  • Kijk ik trouwer dan vorig jaar

0 stemmers