Stel je persoonlijke vraag #24

Ik vind de discussie an sich interessant, in hoeverre je de kunst van de kunstenaar kan/wil scheiden.

Maar op persoonlijk vlak wil ik er niet op random momenten mee worden geconfronteerd. R Kelly en Michael Jackson op de radio zet ik m op een andere zender. Ik zou de supermarkt niet uit gaan maar ik vind het niet leuk en niet ok.

Ryan Adams (iemand wiens muziek ik daadwerkelijk graag en veel luisterde) kan ik ook niet meer van genieten.

Ik kan dus muziek en muziekant niet zomaar loslaten.

Overigens heb ik nooit wat heel erg grensoverschrijdends meegemaakt ofzo voordat iemand denkt “daarom ben je zo gevoelig”. Het onacceptabele gedrag van de muzikant verpest gewoon elke positieve associatie met de muziek.

7 likes

N.a.v. dit (trainwreck van een) filmpje https://www.youtube.com/watch?v=gM2g4vV_wCM&feature=youtu.be

op 4:00 en op 4:17 spreekt deze meneer het woord ‘serre’ uit.
Hoe spreek jij ‘serre’ uit?

• ‘Ser’
  • ‘Serre’

0 stemmers

Ik ben echt verbaasd dat mensen naar zoiets kunnen luisteren en niet bij elke noot moeten denken aan die goorlap die een baby verkrachtte. Want dat was wel ff een gevalletje next level.

25 likes

Dit heb ik ook!

2 likes

Snap ik ook hoor. Maar denk dat ik dat zelf los van elkaar zie eigenlijk, muziek luisteren en de persoon

heb jij een soda stream?

• ja
  • nee

0 stemmers

ervanuitgaande dat je er alleen spa rood mee maakt, hoe vaak maak je dan de fles schoon?

• iedere week
  • iedere twee weken
  • iedere maand
  • minder vaak dan iedere maand
  • iedere drie maanden
  • minder vaak
  • helemaal niet
  • moet je die flessen schoonmaken dan?!

0 stemmers

hoe maak je het dan schoon?

• met heet water
    • met afwasmiddel
    • met schoonmaakmiddel
    • met azijn
    • met soda
    • met chloor
    • met officiĂ«le soda stream reinigingstabletten

0 stemmers

Lostprophets is toch die man die letterlijk een baby probeerde te verkrachten?

Idk ik luister ook nog wel eens r Kelly moet ik zeggen, maar bij die gast kan ik echt alleen denken aan een BABY echt welke zieke zieke zieke geest

1 like

Holy fucking Jesus.

Ik wil en kan niet begrijpen dat iemand dat los van de muziek kan zien en dan alsnog kan denken “yooo lekker nummer”

:exploding_head:

1 like

Heeft iemand weleens tegen je gezegd dat jij een bemoeial bent?

• Hoor ik regelmatig
  • Enkele keer
  • Nee nooit

0 stemmers

Ben jij een bemoeial?

• Absoluut
  • Soms
  • Nee nooit

0 stemmers

Vind jij dat een positieve eigenschap?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik bemoei me vooral met mensen op het station. Als ik mensen hoor panieken over hoe iets werkt help ik ff. Verder bemoei ik me niet zo met dingen want andermans problemen en shit boeien me niet zo haha.

Ik vind dat niet per se bemoeien maar eerder behulpzaam zijn haha

2 likes

Ik kan eigenlijk vrij weinig bedenken wat ik bemoeien vind haha. Zelf ongevraagd advies vind ik vaak wel fijn.

Wij houden mijn moeders nr op prepaid, ik zou daar ook echt woest van worden als iemand ineens haar nr heeft. Ze heeft dat echt al 15 jaar

4 likes

Ik heb er 15 met Tinder in de naam en daarnaast nog eens 12 met “happn” :flushed:

5 likes

de kunst scheidt zichzelf ook niet van de kunstenaar. kunst is sowieso voor een groot stuk identiteitsvorming. (bron: de kunstacademie, waar je 20/20 scoort als je je telefoonnummer op de muur schrijft in een groen kostuum.) veel artiesten hebben hun carriùre te danken aan die identiteit (bron: overaanbod aan witte hetero mannen) en anderen krijgen minder kansen omwille van de “foute” identiteit (bron: onderaanbod aan al de rest). waarom moeten we dat ineens scheiden als die identiteit fucked-up blijkt?

gewoon even ter antwoord op dat afgezaagde argument.
er zijn al genoeg abusieve venten, maak plaats voor iets beter aub.
:put_litter_in_its_place:

25 likes

Heb je wel eens de voicemail van iemand die overleden was gebeld om hun stem nog eens te horen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb er echt spijt van dat ik geen geluidsopnamen meer heb van mijn opa en oma. Zou mijn oma zo graag weer een keer horen klagen over wepsen.

6 likes

M’n opa had vlak voor zijn dood mijn voicemail ingesproken (hij deed dit nooit en het was ook nog eens een heel lief bericht) en die heb ik nog heel vaak geluisterd, tot 'ie opeens verwijderd was. Ik was zo dom geweest om er geen extra opname van te maken, echt zo jammer.

2 likes

Haha ik probeer nu te visualiseren hoe ik dans, erg rare gedachte. Ik kom er niet echt uit, hangt vooral van de muziek af denk, techno wel echt anders dan r’nb ofzo. Vooral mijn bovenlijf, maar dat komt misschien ook wel uit mijn heupen. Moeilijk.
Conclusie na het invullen van deze poll: ik mis feestjes en dansen met een heleboel mensen op een festival

6 likes

Uitgaansdansen of meer r&b/slow hiphop is wereld van verschil met wanneer ik dans als workout.
Ik heb net ff snel verschillen muziek aangezet en op bepaalde muziek beweeg ik schijnbaar mijn hoofd uit automatisme, en op andere weer meer mijn romp/schouders. Zoveel mogelijkheden!

1 like