Stel je persoonlijke vraag #24

Ik had een keer B + uitgaanstent. Ik wist zijn naam niet dus B stond voor boy :sweat_smile:
Ik plakte er verder vaak T achter ipv Tinder. Staat iets minder stom als je telefoon op je kantoorbureau ligt en hij gaat over.
Vriend staat er gewoon met voornaam in. Ik verwacht niet ooit iemand anders tegen te komen met zijn naam dus achternaam is niet nodig.

1 like

Die heb ik ook haha. Meerdere zelfs. En ook 22 december, 7 januari. En nummer 1 en 2😆

1 like

Ik heb ICE + voornaam + achternaam. Ik heb geen idee of dat nog algemeen bekend is eigenlijk? (ICE = In Case of Emergency = bellen in noodgevallen) Maar mijn telefoon is beveiligd met een wachtwoord, dus eigenlijk heeft dat helemaal geen zin :sweat_smile:

2 likes

bij veel telefoons kun je als die beveiligd is een noodoproep doen en vaak is daar ruimte om aantal contacten toe te voegen, je ICE contacten.

4 likes

Ik heb er 1 en die staat erin als voornaam + forumnaam

2 likes

Maar nu is er RTL Kampeert! Ik heb serieus afgelopen zondag de tv op pauze gezet om het vanaf het begin te kunnen zien om heeeeerlijk een half uurtje kritiek te leveren op die presentatoren en te doen alsof ik enorm geïnteresseerd ben in kamperen.

4 likes

Ik archiveer gesprekken waarvan ik gewoon niet de hele tijd zijn / haar naam van wil zien in m’n lijst.
Omdat het toch alleen maar drama is.

3 likes

Ik heb mijn ouders ook nog als ICE er in staan, oude gewoonte terwijl mijn telefoon inderdaad vergrendeld is haha. Maar je kan inderdaad een aantal noodgevalcontacten er in zetten waar mensen bij kunnen zonder je telefoon te ontgrendelen!

1 like

Heb jij overleden mensen in je contacten staan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Lol ik sla die nummers niet eens op. 9/10 keer is het niks en dan moet ik ze later weer verwijderen

1 like

Ja, kan me er echt niet toe brengen om ze dan te verwijderen, ze horen gewoon in mijn telefoon, punt.

Wel heel confronterend wanneer je dan per ongeluk ziet dat het telefoonnummer (natuurlijk) is overgenomen en er opeens een heel andere foto aan verbonden is… maarja het zij zo

14 likes

Ja ik kan het ook niet over mn hart verkrijgen :cry:

2 likes

Ik heb vrij snel mijn moeders nummer gewist (en oma enz ook). Ik vond het alleen maar confronterend om mama te zien staan als ik door whatsapp scrollde.

3 likes

Ugh ik kan lostprophets niet meer normaal aanhoren, jammer want ik vond rooftops zo leuk. Bij Marilyn Manson heb ik (nog?) geen uitgesproken mening.

2 likes

Lostprophets was ook meteen de band waar ik aan dacht! Maar rooftops blijft te fijn om niet te luisteren, maar zelf heb ik er ook geen problemen mee

1 like

Oef ja, die luisterde ik ook graag. Maar dat doe ik nu echt niet meer, sinds ik weet wat die zanger allemaal voor walgelijke misdaden gepleegd heeft. De rest van de band heeft ook afstand van hem genomen toch? En willen niet meer met hem geassocieerd worden.

Terwijl ik Ignition van R kelly nog wel eens luister moet ik bekennen. Waarom is dat nummer ook zo verdomde lekker.

Volgens mij is er ook veel van Lostprophets van Spotify verwijderd!

1 like

Welke heb jij?

• Laptop
  • Extra beeldscherm voor laptop
  • Desktop
  • Tablet
  • Niks van dit alles

0 stemmers

Ik hoorde laatst Michael Jackson in de appie en was daar wel verbaasd over.

Vind je dat artiesten die beschuldigd/veroordeeld zijn voor dingen als misbruik, pedoseksualiteit, verkrachting nog gedraaid kunnen worden door de radio of een playlist in een restaurant/supermarkt/andere openbare plek?

• Ja, kan gewoon
  • Nee, kan niet
  • Alleen als die persoon ook echt veroordeeld is

0 stemmers

Ik heb een vriendin van mij nog in mijn telefoon staan na haar overlijden. Werd een ochtend wakker en zag een aantal groep apps boven aan staan met ‘naam heeft de groep verlaten’. Ik gooide bijna mijn telefoon door de kamer :scream: Bleek dat haar telefoon was opgezegd.

2 likes

Ze verdienen geen drol aan Spotify dus ik maak me daar niet te druk om. Toch merk ik dat ik altijd muziek van Chris Brown en dat soort types skip. Ik vind het ook lastig, want er zijn ook andere mensen die aan die nummers gewerkt hebben en dan hoop ik maar dat ze ook andere hits geschreven/gemixt hebben.