Wow ik heb ook over een ex gedroomd maar komt niet door dit topic haha.
Ik heb ook over een ex-date gedroomd! Haha wat is dit
0, heb nog nooit tinder gebruikt.
Haha ik heb echt vorige week de naam van mân vriend na 15 jaar aangepast van âkoosnaampjeâ (zoals ik hem trouwens ook al nooit noemde, studiegerelateerd) naar voornaam + achternaam
Stel je bent âfanâ van een artiest en hij of zij wordt beschuldigd van erge dingen (denk aan Marilyn Manson, Michael Jackson etc.). Luister jij dan nog vrijwillig naar hun muziek?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Fan even tussen haakjes trouwens want ben geen fan (meer) van Marilyn Manson maar luister(de) wel altijd nog graag naar zijn muziek.
Ik sla sowieso bijna nooit nummers op en verwijder ze weer als ik iemand niet meer spreek
- Ik ook
- Ik niet
0 stemmers
Sla jij nummers uit een groepchat op?
- Ja altijd
- Nee nooit
- Alleen als ik die persoon ook persoonlijk spreek
0 stemmers
Hoeveel contacten heb jij in je telefoon? Kies het dichtstbijzijnde getal
- 10
- 20
- 30
- 40
- 50
- 60
- 70
- 80
- 90
- 100
- 110
- 120
- 130
- 140
- 150
- 160
- 170
- 180
- 190
- 200+
0 stemmers
Nee tuurlijk niet, ik blok ze ook overal, zodat ze niet meer ineens op Spotify voorbij komen bijvoorbeeld
834 maar ik sla dus alles op, haat het als er alleen zoân nummer staat
734 Ik verwijder nooit nummers want je weet maar nooit wanneer het nog van pas komt als je iemands nummer toevallig hebt opgeslagen. Is me al een paar keer heel goed uitgekomen in een benarde situatie!
@Dombo heb je een voorbeeld? Kan het mijzelf niet voorstellen namelijk.
Verwijder jij ook chatgesprekken?
- Ja, af en toe
- Ja, regelmatig
- Nee nooit, ik archiveer ze ook niet
- Nee nooit, maar ik archiveer ze wel
0 stemmers
Hou er echt van als ik WhatsApp open en alles lekker leeg is
Ik heb gisteren de eerste keer in jaren een liedje van LostProphets geluisterd op Youtube. Maar ik ben niet meer in het bezit van de cd die ik daarvan had, die heb ik weggefrisbeet en verder heb ik het jaren niet geluisterd.
Het probleem is vooral dan een live-uitvoering van een nummer bij mij het ideale festivalgevoel opwekt.
Omg ja was hun even vergeten maar rooftops heb ik ook kapot gedraaid als tiener emo meisje, ik was zo in shock. Niet omdat ik hun zo geweldig vond maar wat is die gast (zanger) ziek.
Echt fijn aan klassenouder zijn Heb allemaal mensen als naam ouder (naam kind) âą School in mân telefoon staan. Ken de helft van die kinderen niet en weet ook niet hoe die ouders eruit zien
Ik heb ook nog nummers van tijdelijke buitenlandse simkaarten, moet echt een keer opschonen
Mn leven is een mess maar mn telefoon is mooi opgeruimd. Apps staan bij elkaar in mapjes (spelletjes bij fun , foto apps bij elkaar enzo)
En alle mensen die ik niet spreek pleur ik eruit. En chat gesprekken die niet bijzonder zijn moeten ook weg
Ik moest laatst dringend mijn vriend bereiken maar hij nam niet op. Ik had ooit nog het nummer bewaard van een vriend van hem die in de buurt woont (maar die ik nooit spreek) en toen kon ik die bellen en vragen of hij even kon aanbellen bij mân vriend. Of ik moest bijvoorbeeld laatst wat kleding laten bedrukken en had nog het nummer liggen van een kennis van vroeger die dat goedkoop doet omdat hij zoân apparaat thuis heeft. Anders had ik hem waarschijnlijk ook wel gevonden via social media oid maar nu kon ik hem gewoon direct appen zonder eerst te moeten facebookstalken.
Heb door deze poll wel even flink wat opgeruimd maar kom alsnog boven de 200 uit. Ook wel een aantal dubbele maar weet niet welk ik dan kan verwijderen dus die laat ik maar staan.
In t buitenland kom ik altijd via via aan van die gasten met autos, die laat ik me dan heen en weer chauffeuren. Tegen betaling, als een soort taxi, niet van die scrubs. Die heb ik in mn telefoon als âtaxi Baliâ, âValentino taxi Costa Ricaâ, âchauffeur Myanmarâ. Ik laat ze er maar in staan, je weet nooit.
Ik zie ook echt random dingen als âverwarmingâ ??? En âcollegaâ haha. Oh en ook âgeen ideeâ wilde ik zeker de Whatsapp foto bekijken zonder terug te bellen.
ahh mn opa en oma staan er ook nog in
Met hun echte naam Ă©n hun forumnaam omdat ik anders ze niet kan koppelen aan elkaar.