Stel je persoonlijke vraag #24

Haha camping life, met die wekelijkse scene bij een hele nieuwe camper waar ze dan 100x uit kwamen in hetzelfde shot (zo leek)

Ik keek dat wel in t begin, met Sander en Corine

8 likes

Ah shit je hebt gelijk @ellegirltalk, snel aangepast! Helaas voor de stemmen haha.

Ik mis campinglife echt nog elke dag 🥲

2 likes

En die kok met zn fantastische camping gerechten

2 likes

Heette het niet eerst Life and Cooking en daarna Life 4 You? Was volgens mij hetzelfde programma maar dan net met een andere naam

7 likes

En dan op zondagochtend Villa achterwerk en Loenatik :grin:

5 likes

Als je je leven moet ruilen met 1 van de KarJenners, wie zou je kiezen?

• Kris Kardashian
  • Kim Kardashian
  • Khloe Kardashian
  • Kourtney Kardashian
  • Kylie Jenner
  • Caitlyn Jenner
  • Kendall Jenner

0 stemmers

Ik weet hoe het met jullie zit maar door dit topic heb ik over mijn ex gedroomd.

4 likes

Bij mij kwam ook mn ex in mijn droom voor. Misschien ook wel door dit topic haha

1 like

Haha ik heb ook over mijn ex gedroomd, die aanwezig was op mijn verlovingsfeest. Had de link nog niet gelegd maar zou best door dit topic kunnen komen.

6 likes

Heb ook over een ex gedroomd, Burger King is zijn naam.
En nu heb ik zo’n zin in hem.

13 likes

Ik was met mijn huidige vriend op vakantie (i wish) en daar kwamen we mijn ex en zijn vriendengroep tegen en toen werd het een grote groepsvakantie. 🥲🥲🥲

5 likes

Je hebt het over een kamer, dus je deelde dit dan met anderen neem ik aan? Die vonden het wel prima dat hun bank weg was en zij in de woonkamer sliep? En waarom sliep ze daar? Ik snap het niet.

Life and cooking vond ik leuk! Altijd zo gezellig chaotisch whaha

3 likes

Ik zag deze voorbij komen

Stel je hebt een relatie met Henk(a) de Jong. Hoe staat die in je telefoon?

• Henk(a)
  • Henk(a) de Jong
  • Henk(a) :heart: (of een variant)
  • Henk(a) de Jong :heart: (of een variant)
  • Lieverd/liefje/lief
  • Koosnaampje (beertje, scheetje, aapje, duifje, tijger)
  • Free dick/pussy nr X
  • Iets anders

0 stemmers

Ik moest m’n stem aanpassen omdat ik het niet wist blijkbaar :joy: ik dacht dat ik zowel voor als achternaam had maar het is alleen voornaam. Nu maakt autocorrect ook standaard een ander gek woord van z’n achternaam dus dat zal de reden zijn. M’n zwager en schoonzus stonden namelijk ook eerst verkeerd in m’n telefoon. (Dit is vooral grappig als je de naam weet maar die zet ik vanwege privacy hier niet neer. Slecht verhaal dus eigenlijk)

1 like

henka de jong
en met al zijn zakelijke gegevens

true romance

9 likes

Haha ik heb even geteld en heb 16 mensen met Tinder als achternaam :+1:

47 likes

Handig toch, kun je direct naar zijn linked in profiel. Misschien kan hij je helpen met een nieuwe uitdaging op professioneel gebied.

@Penny_Lane Ja dat had ik eerst ook, Henk + de kroeg waar ik hem heb leren kennen. Maar nu het inmiddels een tijdje aan is toch maar aangepast naar Henk de Jong.

3 likes

Hoeveel mensen met ‘Tinder’ heb jij in je telefoon?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11