Stel je persoonlijke vraag #24

Oude digitale foto’s bewaren van ongeveer 10 jaar geleden van je ex/vriendschappen/vakanties etc? Je kijkt er nooit meer naar en hebt ook nauwelijks speciale herinneringen eraan. Je ex/vriendengroep van toen spreek je ook al jaren niet meer.

• Ja, allemaal bewaren
  • Alleen een paar bewaren met speciale herinneringen, de rest weg
  • Alles weg

0 stemmers

Afgelopen mei zou ik naar Italië gaan, die ging niet door door corona. In september een vakantie geboekt in Nederland en die ging wel door.

1 like

Gewoon nee. Kga nu toch niks boeken, ben niet gek

29 likes

Ooh en als de ondergrondse parkeergarage zegt dat je niet achteruit mag parkeren dan doe je dat.

Mijn oom had op de tweede dag van onze vakantie zijn huurauto geparkeerd achterwaarts en dacht dat hij genoeg plaats terwijl ik stop riep. Er kwam druk op de achterruit en die is gebarsten. Gelukkig zaten de kinderen niet op de achterbank 🥲😂

Bedoel je tussen nu en komende maart, of het afgelopen jaar, dus maart 2020?

1 like

Een camera is toch nauwkeuriger dan alleen sensoren. Mijn sensoren zijn altijd gevoeliger maar ik weet wel hoe ver ik kan gaan met op basis van het beeld.

1 like

Huh, wat. Mag dat niet? :o

Conclusie; ik zou t t geld niet waard vinden om in een auto te laten plaatsen. Zou eerder het geld uitgeven voor CarPlay, maar zou voor dat gemak gewoon niet zo veel uit geven.

Ik sta op Google Maps tijdens het spelen van Pokémon GO in 2018.

Samenvatting

Ik ben die op de fiets haha. Ik: Heh is dat een Google auto? :joy:

48 likes

Alleen als de parkeergarage het zelf zegt. Soms hebben ze van die zeer lage muren of hangen er verlichtingsdozen (?).

Alleen moet je niet zeggen dat je een verrassing hebt.

28 likes

Ik heb echt een bloedhekel aan verrassingen.

5 likes

Ik ben retenieuwsgierig en hou van controle… Maar ergens zou ik het ook leuk vinden om keer verrast te worden, maar dan zou ik dat niet van te voren willen weten

4 likes

Stel je krijgt een pakketje een half uur voordat je wekker normaal zou gaan

• Jij zorgt dat je wakker en aangekleed bent
  • Jij zorgt dat je wakker bent, maar nog in pyjama/badjas
  • Fuck it, de deurbel is mijn wekker

0 stemmers

Hier zijn de pakketbezorgers tegenwoordig alweer weg voordat ik goed en wel de deur open heb gedaan. Pakketje ligt dan bij de deur. Daar ga ik me niet helemaal voor aankleden haha.

8 likes

Haha ja precies, ik houd van verrassingen maar ik vind het zó vervelend om te weten dat ik verrast ga worden - veel te nieuwsgierig!

1 like

:heartpulse: voorpret :revolving_hearts:

2 likes

Vroeger keek ik op de zondag vaak vaste programma’s op RTL 4 en daar moest ik net in een nostalgische bui even aan denken, ben benieuwd of anderen dat ook deden of dat ik toen ook al een suffe huismus was

Op de zondag keek ik wel eens…

• Camping life
  • Snowmagazine
  • Eigen huis & tuin
  • Life and Cooking
  • Anders, namelijk
  • Ik keek dit allemaal niet

0 stemmers

Absoluut niet vrijwillig. Mn ouders willen dat soort programma’s kijken en ik zat dan maar braaf op de bank.

15 likes

Was dat niet op zaterdag op tv? Wij keken dat altijd bij mn opa en oma (sowieso campinglife)

2 likes

Ik was in de War, het was geen Life 4 you maar Life and cooking😅

2 likes