Vind het heel mooi gezond ogen, behalve de laatste 3 cm.
Neuh maar ik ben niet anders gewend dus het voelt niet zwaar ofzo. Heb wel regelmatig last van haarpijn, maar dat heeft niets met de lengte te maken denk ik.
Ik zag net een aankondiging van een lezing en die heet “Waarom zijn we gelukkig én depressief?” En wilde er net een poll over maken, lijkt hier een beetje op maar net iets filosofischer.
Depressief hoeft hier niet per se een klinische depressie te zijn, maar mag ook best op ja stemmen als je over het algemeen een gedeprimeerde stemming oid hebt.
Ben jij gelukkig en depressief?
- Ja
- Nee, ik ben niet gelukkig, wel depressief.
- Nee, ik ben niet depressief, wel gelukkig.
- Nee, ik ben gelukkig noch depressief
0 stemmers
Aan welke behoeftes volgens het model van Maslow wordt er bij jou voldaan op dit moment?
- Physiological needs
- Safety needs
- Belongingsness & love needs
- Esteem needs
- Self-actualisation needs
0 stemmers
Ik vind “self-actualisation needs” wel moeilijk te beantwoorden? Want wat zijn dat precies en wat is je full potential? Hangt volgens mij ook niet alleen van jezelf maar ook van je omstandigheden af en de omstandigheden zijn nu gewoon voor iedereen anders dan normaal.
Nee denk ik denk het ook niet. Ik krijg alleen nu haarpijn bij de wortels als het enorm strak wordt ingevlochten. Laat me weten wanneer je je reet kan afvegen met je haar.
Ingevlochten haar vind ik:
- Meestal mooi
- Meestal niet mooi
- Ligt eraan welk soort invlecht
- Lelijk
- Prachtig
- Ik heb vaak mn haar ingevlochten
- Ik heb soms mn haar ingevlochten
- Als kind had ik mn haren vaak ingevlochten maar nu niet meer
- Leuk bij anderen maar niks voor mij
- Ik vlecht mijn haren zelf in
- Iemand anders vlecht mijn haren in
- Ik heb nooit mijn haren ingevlochten
0 stemmers
Ik vind vlechten sowieso echt heel mooi maar bij mij zien ze er altijd zo zielig uit en ik kan ook helemaal niet goed vlechten. Mijn haar is nu op z’n langst ooit (net boven mijn borsten) en als ik een vlecht probeer blijft het altijd zo’n zielig vlechtje haha. Denk dat mijn haar gewoon veel te dun is.
Als je niet aa je eigen haarlengte/haarstructuur etc. Hoeft te denken. Welk soort invlecht spreekt jou dan het meeste aan?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
0 stemmers
Ik draag mijn haar op dit moment zo’n beetje 24/7 in een Franse vlecht, wil eigenlijk ook graag visgraat kunnen maar heb niet genoeg geduld.
Hoe vaak heb je deze maand eten besteld voor avondeten?
- Geen enkele keer
- 1 keer
- 2 keer
- 3 keer
- 4 keer
- 5 keer
- 6 keer
- 7 keer
- 8 keer
- 9 keer
- 10 keer
- 11 keer
- 12 keer
- Meer dan 12 keer
0 stemmers
Lekker confronterend dit toevallig zojuist m’n derde keer deze maand sushi besteld
En bedenk me nu nog een keer dat ik het niet zelf betaald heb, telt die ook? Dan moet ie naar 8
1x een menu bij de Italiaan wat we nog wel zelf moesten bereiden verder en vanavond Grieks
Haha dat mag je zelf bepalen! Ik heb de hele maand bijgehouden wat ik elke avond gegeten heb en kom ook op 7 uit.
Alles van Hitchcock vind ik heel leuk, maar verder echt amper.
En natuurlijk de beste kerstfilm It’s a wonderful life.
Heb je wel eens dat je een boek hebt gelezen en daarna echt denkt wtf begrijp ik dit verhaal nu wel of niet. Dit was weird.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zoja bij welk boek had je dat?
Vrijwel bij alle ~diepzinnige literatuur~ die ik voor school/studie heb moeten lezen. Je moet echt hard werken om de onderliggende gedachte te snappen, aint no nobody got zin daarin
Precies dat. Ik heb net Kafka op het strand uit van Harumi Murakami en nou goed boek wel hoor maar begrijp er niks van. En ook weer wel. Iedereen is zo lyrisch erover, voel me dan bijna dom ook want wat mis ik?
Ik had dat met de alchemist
T was uit en toen dacht ik “oké lekker kort”, maar heel veel mensen vonden het echt een hele diepe betekenis hebben?
Kon ik er niet in vinden
Bij Kafka’s werk, maar dat is precies waar die vent beroemd om is. Dus dan ga ik essays lezen over het boek en dan zie ik andere mensen alles proberen te duiden en dat lukt meestal ook maar half.
Vaak had je vroeger (misschien nu nog steeds) van die magazines en daar zat dan een klein cadeautje in zoals lippenbalsem of oorbellen ofzo en dat magazine zat dan in plastic verpakt. Heb jij als kind/tiener wel eens dat plastic open gemaakt om dat cadeautje eruit te stelen?
- Ja
- Nee
- Geen idee waar je het over hebt
0 stemmers