Veel bij de boeken van Carlos Ruiz zafon. Ik vergeet dan ook het halve verhaal en de dingen die boven hangen maken het dan heel gek
Ja maar ik hou daarvan. Daarom hou ik ook echt van Murakami.
Had het het laatst bij āIm thinking of ending thingsā hoewel ik de clou wel snap maar wel heel erg wtf en weet niet of er nog diepere betekenis in schuilt
Ik geloof dat dat boek River Island heette? Van Dennis Lehane
Nee, Shutter Island is het
Daar is de wijze les toch
Samenvatting
Dat alles zoān beetje vijf meter van de hoofdpersoon eigenlijk was terwijl hij de hele wereld had afgereisd om het te vinden? Zal wel zoiets betekenen als āje vindt pas wat je zoekt als je het leert waarderenā ofzo
Le petit Prince, ik zag alle diepgaande gedachten achter dat boek er niet in.
Bij Tirza en De Messias, beide van Grunberg, who else.
Ik weet nog dat ik een abonnement had gehad op al die paardenbladen omdat ik deed dat ik dat leuk vond om te lezen, maar eigenlijk deed ik het voor de wekelijkse cadeautjes.
En toen kreeg je opeens bij de Galop nog maar Ć©Ć©n keer in de twee weken een cadeautje in plaats van elke week, ja hallo
Ja dit is zo erg ik vind het ook nogsteeds heel erg WANT
Wij hadden een vaste ah waar we kwamen dichtbij ons huis destijds en daar werkte allemaal vast personeel heel gezellig. En al die vrouwen (destijds 40+ denk ik dus echt een vaste clique) noemden mijn moeder altijd bij voornaam en andersom ook. Vrij hecht allemaal dusā¦
En toen was er een magazine en daar waren allemaal kleine ringetjes in de verpakking, op zo een kartonnen bordje. De editie daarvoor was het een afschuwelijke lichtroze metallic glimmer/shimmer lippenstift en die had ik succesvol gestolen (ik schaam me diep). DUS toen ik die ringetjes zag heb ik de verpakking open gesloopt zat ik op mijn 6 jarige pootjes gebukt bij dat rek en toen liep een van de medewerksters waarvan ik de naam ook wist want mijn moeder zei haar het meest gedag langsā¦
Toen heeft ze me aan mijn armpje naar mijn moeder gesleurd (overdreven hoor) en moest ik opbiechten aan mama waar ik mee bezig was. Moest van schaamte al ter plekke janken ik vond het zo erg ik schaam me nogsteeds zo wat een schandeā¦
Kitty mocht je op je oudere dag meelezen het spijt me nogsteeds
Never Let Me Go van Kazuo Ishiguro. Het is meer dat ik de achterkant niet helemaal goed had gelezen en dacht: oh leuk een driehoeksverhouding op een Britse kostschool.
Maar het gaat dus over kinderen die alleen maar opgevoed worden om orgaandonor te worden.
Bij the Catcher in the Rye. zelfs de verkoper zei dat ik t boek geweldig zou vinden, maar toen ik t uit had dacht ik eigenlijk alleen maar wat ik heb nou helemaal gelezen?
Heb dit ook met films en series. Ik heb nooit wat door. Heb ook nog nooit de Mol geraden
Hahahaha hilarisch
Die moet ik echt nog eens kijken, maar ik vergeet het elke keer weer. De dvd heb ik wel
Bij tirza van een schrijver die ik niet durf te noemen @grace gelezen in mijn eindexamenjaar en daarna mondeling en ik zat nog steeds met maar mijn leraar ook dus hij moest wel lachen en had meteen door dat ik het boek ook echt gelezen had
Volgens mij had mijn docent die uiteindelijk bij de mondeling overgeslagen
Wasook een facking dik boek en ik had het best zwaar in 6V, dus echt zonde van mijn leven haha nee grapje. Denk nog met regelmaat terug aan dat boek: hoe krijg je het verzonnen, 600 paginaās wijden aan een zoektocht naar zijn dochter, blijkt hij haar zelf vermoord te hebben.
Zo nu bespaar ik jullie in elk geval tijd #spoiler
Oh en 1,5 jaar later oo de pabo moesten we bij de nederlandse les vertellen over boeken. en ik las toen (nunog ) heel veel dus je moest een boek noemen wat je was bijgebleven, nou flink wat klasgenoten waren niet verder gekomen dan jip en janneke (overigens mijn lievelingsboek als kind dus no offence) en ja ik zat nog steeds in mijn hoofd met die arnondude, dus ik maakte me toen wel populair als stuudje door dst boek te noemen tijdens die les. Mijn klasgenoten keken zoš“ leraar dacht: eindelijk iemand die verder is gekomen dan avi M5.
Helaas las ik het jaar later de hunger games pas, anders had ik die natuurlijk genoemd
Oh en over die pabomensen: ze vonden me saai, want ik las boeken en dat is voor sukkels. Guess who er nu vopr de klas staat proberen kinderen aan het lezen te krijgen. Zij
Ik had ādafuq heb ik net gelezenā moment met De donkere kamer van Damocles maar het is inmiddels 13/14 jaar geleden dat ik het gelezen heb (FUCKING OUD voel ik me nu even) dus ik weet ook al niet meer mega goed waar het over gaat? Had dat gevoel overigens bij Tirza niet?
Echt niet? Ik had bij dat gedeelte waar hij haar vriend met die terrorist vergelijkt echt zoiets van: āWTF gozer?ā
Heeft hij jou ook al getraumatiseerd!!
Spoilers Tirza en Bonita Avenue
Ha ik had dat ook met dat boek, net als met Bonita Avenue. Was aan allebei die boeken onwetend begonnen āoh zijn populaire boeken dus zal wel prima zijnā en aan het einde zat ik ik echt zo van āwtf did I just read.ā Bij mijn Nederlands mondeling moest je 2 of 3 boeken uit je lijst kiezen met hetzelfde thema en daar een vergelijking van maken. Nou toen kon ik dus mooi als thema kiezen āouders die hun kinderen hebben vermoord,ā echt hoe dan haha.