Noemen ze dat op de Pabo nu ook levensbeschouwing of? Op de basisschool noemden ze het catechese. We kregen dat maar zelden het sloeg volgens mij nergens op. Levensbeschouwing op de middelbare trouwens ook niet.
Op de middelbare levensbeschouwing en op de pabo heette het godsdienst en levensbeschouwing.
Ging niet alleen maar over de bijbel enzo, maar vooral hoe je dingen kon toepassen. Waren op zich best interessante lessen haha. Zat wel op een katholieke pabo, misschien dat dat scheelt (merkte je verder niks van hoor)
Ik vind juist elke dag seks saai, dan gaat de lol er vanaf. Zal nooit mn ding worden. Sla dan liever een paar dagen over om het daarna meerdere keren te doen ofzo.
Hahahaha harry potters bril
Maar maakt het niet uit of ze zacht of hard zijn? :o
Haha daar dacht ik ook aan inderdaad!
Bij mij wel in ieder geval. Ik heb normaal gesproken ingetrokken tepels. Maar als ik het bv heel koud heb en ze komen eruit ( weet niet hoe ik dit anders moet verwoorden) dan word mijn tepelhof kleiner.
Mijn tepels zijn
- Bruin
- Roze
0 stemmers
Ja bij mij zijn ze âneutraalâ echt wel groter dan een euromunt en hard een euromunt.
Eigenlijk moest ik nog een tussenoptie doen haha. Mijne zijn niet felroze of zo maar ook niet zo bruin als ik soms zie bij andere (bleke) meisjes.
Ik ben vast niet de enige die serieus is gaan meten met een euromunt.
Nee hoor, donât worry hahaha
Haha heb ik ook gedaan!
Mijn schaamhaar is meestalâŠ
- Puur natuur
- Bijgewerkt bij de bikinilijn en/of een beetje getrimd
- Een klein streepje (of ander vormpje)
- Helemaal weggehaald
0 stemmers
Dus nu heb ik 2 keer gekeken hoe mn tepels er uit zien. Mn tepels hard gemaakt om te kijken of er verschil is (nee) en nu ga ik ze vergelijken met mn lippen.
Dan was ik even een rustige plek op gaan zoeken Hhaha.
Je hebt het liefst:
- Patat/friet met saus
- Saus met patat/friet
- Patat/friet zonder saus
- Saus zonder patat/friet
0 stemmers
Ik heb een menstruatiecup dus niet echt afval, maar heb hem maar ingevuld zoals ik âvroegerâ alles deed
Wel van vitaal levensbelang: saus ALTIJD los!!! Niet OVER de friet
Ja maar de vragen over âwat doe je bij anderenâ en âspoel je het doorâ niet