En als je er dan achterkomt dat je partner vreemdgegaan is en dan niet eenmalig maar affaire van een half jaar tot jaar lang, blijf je dan nog bij hem/haar?
- Ja (waarom?)
- Nee
0 stemmers
En als je er dan achterkomt dat je partner vreemdgegaan is en dan niet eenmalig maar affaire van een half jaar tot jaar lang, blijf je dan nog bij hem/haar?
0 stemmers
0 stemmers
Op een zondagmiddag in je tuin een meubel schuren
0 stemmers
Lekkerste chocolademerk?
0 stemmers
Verbeter jij mensen als ze een grammitcale fout maken?
0 stemmers
Grammaticaal. Sorry
Edit: smiley is niet vanwege de fout maar omdat ik het een grappige samenloop van omstandigheden vind.
Ik krijg het warm van schaamte nu
Wanneer je muziek luistert, tik je dan mee met je vingers of voet(en) op de maat van de muziek?
0 stemmers
Awww dat was niet mijn bedoeling!
Nee hoor ook een beetje overdreven, kon lachen om mijn fout en jouw reactie!
Ik heb Ć©Ć©n van deze boeken voor mān studie moeten lezen, vond het overigens ook wel interessant.
Ik heb vroeger een bijbel gelezen, mijn grootouders waren namelijk wĆ©l gelovig. Dus toen āgeloofdeā ik er wel in, of valt dat ook onder interesse (ik mis de tong-smiley van egf)
Haha, ja dat zou je wel verwachten. Maar niet elk vak van een opleiding is even interessant natuurlijk en mijn studie is ook niet zo zeer op religie gericht dus ik had het niet echt zien aankomen (al komen veel aspecten/verwijzingen wel terug dus ik snapte de meerwaarde wel)
weg
Sommige stukken op de middelbare school en pabo bij de lessen levensbeschouwing haha
Hoe zit je op de wc?
0 stemmers
Hoe vaak heb je momenteel gemiddeld seks?
In een relatie:
0 stemmers
Als single zijnde:
0 stemmers
Anoniem!
Ben je weleens met iemand geweest die bezet was?
0 stemmers
Zo ja, hoe voelde je je daarbij?
0 stemmers
Ik las op handen en knieƫn hahaha