Stel hier je persoonlijke vraag

Ik zeg altijd een bierdopje. Nu klinkt het alsof ik altijd over de grootte van mn tepels praat haha maar ik weet uit ervaring dat het daar precies op past.

2 likes

@Hyde ik waardeer je onderzoek! En ben best geschokt dat mensen die shit door de wc spoelen?! Zo aso. :o

5 likes

DIT! Haat aan mayo op mijn friet.

2 likes

Houd je niet van verdronken friet? :grimacing:

1 like

Gadverd’ndamme neeeeee dat is zo goooor, moet btw ook echte mayo zijn en niet van zo’n laffe frietsaus.

1 like

Ik heb net twee keer in de trein mijn tepels zitten checken voor jullie.

13 likes

Bah bah, nee. Ik wil mijn friet knapperig aan de buitenkant en zacht van binnen. En met saus erop wordt het een grote kleffe bende.

12 likes

Nou bij mij totaal niet zie ik hahaha

1 like

Ik zit mezelf al de hele dag in de weg omdat ik in bikini in de tuin lig en me stoor aan alle putjes. Nog erger doordat ik over een paar weken in het openbaar in bikini moet. Vroeg me eigenlijk af hoe andere vrouwen daar tegenaan kijken! Dus ff een shitload aan polls haha.

Heb jij cellulite?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Waar?

• Billen
  • Buik
  • Armen
  • Bovenbenen alleen voor of achter
  • Onderbenen alleen voor of achter
  • Bovenbenen overal
  • Onderbenen overal

0 stemmers

Wanneer is het zichtbaar?

• in fel (dag)licht
  • wanneer ik mijn huid samen knijp
  • naakt/in bikini/in lingerie
  • Altijd (ook door strakke kleding heen)

0 stemmers

Hoe voel je jezelf over je cellulite?

• Maakt me niets uit
  • Vind het helemaal okĂ©
  • Baal er van, maar accepteer het
  • Vind het verschrikkelijk

0 stemmers

Ik kwam er laatst dus achter dat ik cellulite heb gekregen op mijn billen. Echt niet chill. Daar moet toch een goede oplossing voor zijn? Ik bedoel, je kan tegenwoordig alles aan je lichaam veranderen, dan moet dit toch ook kunnen?

Ja dat dacht ik ook haha. Maar ergens is het volgens mij ook wel heel natuurlijk en heeft bijna elke vrouw het wel. Dus denk dat het misschien ook meer ligt aan het perfecte plaatje dat je overal ziet.

1 like

Ja er zijn behandelingen voor. Maar zelfs met fie behandelingen moet je daarnaast genoeg bewegen en drinken enzo.

Springtouwen schijnt ook goed te helpen.

1 like

Maar is het niet ook genetisch? Ik weet het niet hoor. En ik geloof dat de meeste van die behandelingen dus niet werken. Maar ik zou best een soort wondermiddel willen.
Mijn bovenbenen vind ik niet eens erg maar mijn billen waren altijd mijn beste lichaamsdeel haha. Die kunnen toch niet nu al zo aftakelen.

1 like

Ohhh ik houd van slappe friet :heart_eyes:

3 likes

Jaa ik geloof er zelf ook niet zo in hoor haha. Zijn ook super dure behandelingen om een beetje “mishandelt” te worden en dan maar kijken of het werkt haha. Veel drinken en goed bewegen helpt ook al wel geloof ik.

Ik mis ‘zo groot als een wieldop van een Landrover’. :smirk:

8 likes

Ja, vanwege mijn studie.

Ja volgens mij wel, het kan door hormonen komen. Ik verdenk stiekem ook de pil ervan dat hij het verergert.

Ik ben slank, ik sport, eet gezond, drink superveel water en ik heb het alsnog overal. Op de meeste plekken zie je het alleen als ik de huid samenknijp maar bij m’n billen is het permanent en dat stoort me echt al sinds ik het heb gekregen (wat volgens mij ongeveer was toen ik met de pil begon, op m’n 19e of zo).

Ik spoel overigens geen hele maandverbanden door de plee.

2 likes

Hahahaha hardop lachen. Verdronken friet. Die ga ik onthouden :joy::joy:

1 like