Zodat het andere topic niet vervuild wordt met polls die helemaal geen keuze zijn
Hier kunnen alle (anonieme) polls met persoonlijke vragen over hoe vaak mensen hun handdoek gebruiken, of ze wel eens vreemd gegaan zijn of lenen bij duo etc.
Zodat het andere topic niet vervuild wordt met polls die helemaal geen keuze zijn
Hier kunnen alle (anonieme) polls met persoonlijke vragen over hoe vaak mensen hun handdoek gebruiken, of ze wel eens vreemd gegaan zijn of lenen bij duo etc.
@quantum ik vind het jammer dat je mij niet volgt. Ik wou speciaal voor jou Zweedse filmpjes maken maar jaā¦
Negeer je wel eens opzettelijk mensen die je tegenkomt omdat je geen zin hebt met ze te praten?
0 stemmers
Doe je wel eens alsof je aan de telefoon bent om een sociale situatie te ontwijken?
0 stemmers
Fake je wel eens orgasmes?
0 stemmers
Ja dat zag ik meer als dezelfde optie haha, maar even kijken of ik m kan aanpassen
Edit: aanpassen lukt me niet. Die 1e optie geldt dus niet per se voor elke keer een orgasme, maar ook regelmatig etc
Nee insta haha.
Heb jij een ongezonde relatie gehad?
0 stemmers
Kwam daar fysiek geweld bij kijken?
0 stemmers
Heb je wel eens geld van je ouders gestolen?
0 stemmers
Meld je je wel eens ziek om een dagje bij te komen oid terwijl je niet echt ziek bent?
0 stemmers
Maar als je bijv. Half Aziatisch bent half Nederlands dan moet je dus west Europa en Aziƫ aanvinken toch
Zeg jij wel eens hardop of in jezelf tegen jezelf āwat dom van jeā?
0 stemmers
Je gaat naar een bruiloft. Hoeveel geld (indien je geld geeft) doe je in de envelop? Als je samen gaat, kies hieronder dan het bedrag dat je per persoon geeft.
Anoniem
0 stemmers
Anoniem: Zou een āafwijkingā in het gezicht (lees: wijnvlek,hazenlip, littekens ect.) een reden zijn om wel of niet met iemand om te gaan?
0 stemmers
Geloof je in leven na de dood?
0 stemmers
He waarom zou je iemand met een hazenlip of wijnvlek eerst meer op afstand houden?
Iemand die hier een toelichting wil geven?
Haha ik vind het resultaat van de eerste poll, 99% vs 1%, wel echt heel mooi
Ik vind wijnvlekken juist mooi. En ja ook die over het hele gezicht.
Ik vind dit een leuk topic
Zou je iets aan jezelf laten veranderen als anderen niet zouden kunnen zien/weten dat je het hebt laten veranderen?
0 stemmers
Hoe kan je eigenlijk een poll invoegen via je mobiel? Het lukt me niet (maar het forum heeft Ć¼berhaupt een beetje problemen op mijn mobiel)
Via dat wieltje naast de smilies, zie je dat?