Of geen prullenbakjes😠
Zo dit wordt lekker TMI.
Maar ik heb echt hele pijnlijke harde ontlasting sinds ik ijzer tabletten gebruik. Ik weet niet of er verschil zit tussen de “echte” ijzer tabletten en de ijzer als toevoeging aan bruistabletten.
Ligt eraan welke foundation! En hoeveel haast ik heb.
Ook zo nice dat het dan lekker zwart is. Mja, niet mijn favoriet, ijzertabletten. Floradix is fijner zoals @Mhysa zei.
Die er nu op ligt heeft toevallig patroontje en effen kant, maar verder heb ik alleen helemaal witte overtrekken.
Wat is er dan zo anders aan deze elixer in vergelijking met ijzertabletten? Qua werking of opname bijvoorbeeld. (want waarom raden dokters tabletten aan in plaats van dit als dit even goed werkt?)
Dat je in ieder geval gewoon kunt schijten en niet constant verstopt bent.
Excuse the language maar zo’n haat voor die tabletten.
Ik gebruik deze, daar raak je ook niet verstopt van!
Kodiakberen staan hier niet bij, die worden bijna even groot als ijsberen!
De lippenbeer, rechtsboven, vind ik ook leuk.
Typ je in informele tekst (social media, whatsapp) wel eens een spatie voor een leesteken?
Dus zo !
Of zo ?
- Ja, want… (graag uitleg ik ben echt benieuwd)
- Nee en ik erger me er ook niet aan
- Nee en ik erger me er wel aan
- Nee en ik ken ook niemand die zo typt
0 stemmers
Dit vind ik niet erg !
Dit wel !
En dit .
Mijn vader doet dat allltijd en ik vind dat zooohoo irritant
Volgens mij zijn er zelfs ook Kodiak beren gespot die groter en zwaarder dan ijsberen waren/zijn! Vind het altijd zo fascinerend dat van die ontiegelijk zware beesten nog steeds zo onwijs snel kunnen zijn!
Ja, dat stuur ik soms zo op Whatsapp naar mensen aan wie ik niet zo veel te zeggen heb. Dan vul ik het maar op met zo’n gekke spatie en een vlot uitroepteken !
Gênante biecht dit.
Per ongeluk
(Ook heel soms hier)
Ja volgens mij klopt dat inderdaad, echt interessant
Ik voel me echt gejudged en doe het gewoon automatisch Meestal omdat ik veel typ en dan opeens bedenk “oh nee mn zin is nu voorbij” en dan mik ik er snel een “?” achteraan, maar dan stond die spatie er al, etc etc
Hahah sorry!! Ik denk juist bij veel mensen dat ze het doen omdat het leuker/vlotter staat dan gewoon zo!
Ik heb een goed verhaal. Een vriendin vertelde laatst het raarste wat ze haar ex ooit had zien doen, namelijk:
hij spoelde na gebruik de toiletborstel af onder de kraan, in de wasbak in de keuken
Had niet ook ooit iemand op EGF als lifehack gezegd dat ze haar wc-borstel af en toe in de vaatwasser deed?