Hoe typen jouw ouders als ze lachen op Whatsapp?
- Ha ha
- Haha!
- Haha
0 stemmers
Hoe typen jouw ouders als ze lachen op Whatsapp?
0 stemmers
Mijn moeder zegt altijd āhihiā
Ik moet dit echt even verwerken.
Ik was redelijk verbaasd dat een vriendin van mij (havo, pabo gedaan, al jaren werkzaam in onderwijs) niet wist wat een officier van justitie doet. Ze had het over een vaag verhaal met ādie heeft toch een advocaat.
Weet jij wat een officier van justitie doet?-
0 stemmers
Eigenlijk tƩ chill haha
Toen ik zat te twijfelen of ik Rechtsgeleerdheid zou gaan studeren of niet. Heb ik veel dingen opgezocht over verschillende beroepen binnen het Recht.
Het gaat soms vanzelf/ per ongeluk als ik op mijn telefoon typ.
Op zich chill maar als ik heel eerlijk ben werkt thuiswerken gewoon niet voor mij. Ik ga dan allerlei andere dingen doen en ben totaal niet productief
Ik studeer rechter, maar ik wist het daarvoor ook al.
Ik heb het net even opgezocht en er komen wel extra taken bij die ik niet wist. Zo wist ik niet dat de officier van justitie dit deed:
Maar dit ken ik wel:
Niet zo chill. Ik heb thuis teveel prikkels en ga dan heel snel andere dingen doen. Werk het liefst in een omgeving waar mensen ook aan het werk zijn (bieb bijvoorbeeld), dan ben ik veel meer gemotiveerd
Van alle crime series en boeken die ik heb gelezen
Hahaha same!
ik zou gewoon en dagje naar een andere stad gaan. Heb je toch een leuke herinnering voor later. En als niet meer zo blijkt te klikken tussen jullie, ben je zo weer thuis.
Ja van wegmisbruikers hahaha. āDe boete gaat langs de officierā¦ā etc
Nope, geen idee. In Belgiƫ is blijkbaar de procureur des Konings vergelijkbaar!
@DeFourneau heb āandersā gestemd want ik denk dat het heel erg afhangt van je relatie met je tante en hoeveel zin zij er in heeft. Is zij super enthousiast en kan ze niet wachten en hebben jullie (ondanks de andere interesses) een goede band? Dan zou ik wel gaan. Is dat allemaal al mwah dan zou ik misschien makkelijker afzeggen. In mijn eigen geval met mijn eigen tante zou ik wel gaan maar wie weet is dat heel anders natuurlijk.
Ben jij burgerlijk?
0 stemmers
Ik heb ja gestemd omdat ik getrouwd ben, in een fijn appartement woon, en fulltime werk en binnenkort fietsend naar mān werk kan. En graag een hond wil maar die heb ik niet. Ik weet niet, ben je dan burgerlijk? 18-jarige ik zou sowieso zeggen van wel denk ik
Je hebt nieuw ondergoed nodig. Geen fancy setje, maar gewoon wat nieuwe broekjes om dagelijks te dragen. Waar ga je heen?
0 stemmers