Hoe graag wilde je deze openen?
- Graag
- Ik haat polls
0 stemmers
Hoe graag wilde je deze openen?
0 stemmers
Wees eens eerlijk, hoe lang had je dit topic al klaarstaan ?
Maak jij gebruik van boodschappenlijstjes als je boodschappen gaat doen?
0 stemmers
Mn vriend en ik gebruiken een app zodat de lijstjes altijd in sync zijn. Out of milk heet ie.
4
Is maar klein huisje, kan weinig inzitten.
Allemaal! 2 lijkt me et langste avontuur dus die maar.
Of een knetterstonde moordlustige Leprechaun die al zn zinnen rijmt
(Die woont onder zoân boom in de klassieker âLeprechaun in da hood 2: back in da hoodâ.)
Hahaha nee ik kan nog geen minuut vooruitdenken dus een denksport is niks voor mij helaas.
Ik ga morgen naar een concert van Jeremy Loops () maar bijna niemand weet wie hij is.
Ken jij Jeremy Loops?
0 stemmers
Jeremy Loopsâ muziek is een verzameling van geluiden die hij maakt met zijn gitaar, mondharmonica, ukelele en beatbox. Via loop-, echo- en distortionapparaten worden de geluiden vervormd en vormen ze een eclectisch, harmonisch geheel.
https://youtu.be/lwPrBchV3ZQ
Oooooh ik zie nu pas dat 5 een waterput is. Ik dacht het is gewoon een tunnel waar je het licht aan het eind al van kan zien.
Blow jij?
0 stemmers
Nee helemaal niet
Edit; oh wacht dat antwoord zit ook al in jouw antwoord samen met âmaar wel ooit gedaanâ. Oke ik moet slapen.
Ja laatste antwoord is beetje combi. Dat tussen haakjes staat erbij voor de mensen die het wel eens hebben gedaan maar niet meer.
Voor de mensen die âja regelmatigâ antwoorden; hoe vaak doe je dat (elke dag?) en zit er een reden achter? (of meer gewoon âfijnâ)
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het vaak doe om me minder depressief te voelen. Ik ben niet verslaafd want ik kan er zo mee stoppen. Haha dat zegt iedere verslaafde maar het is wel echt zo. Maar ik kies er toch voor om het te doen vooral in de avonden want die zijn het kutst.
Bij Ă©lke paper neem ik me voor om mijn bronnen netjes bij te houden, want ik onderschat echt hoeveel tijd ik daar kwijt aan ben op het einde. Is ook de reden waarom ik zowel âJe werk Ă©Ă©n minuut voor de deadline aangeleverdâ als âJe werk na de deadline ingeleverdâ heb kunnen aanvinken.
Endnote was wel echt de oplossing voor mij
Dat koste zodanig weinig moeite dat ik t meteen erin zette. Nooit meer handmatig referenties doen
In welke werelddelen ben jij wel eens geweest? Maar even zo gesorteerd:
0 stemmers
Ja endnote idd! Als je iets hebt met veel bronnen (ik had een systematic review) os het ook wel echt een must, anders houd je het niet bij.