Stel hier je persoonlijke vraag #5

Hoe graag wilde je deze openen?

• Graag
  • Ik haat polls

0 stemmers

1 like

Wees eens eerlijk, hoe lang had je dit topic al klaarstaan :smirk:?

3 likes

Maak jij gebruik van boodschappenlijstjes als je boodschappen gaat doen?

• nee nooit
  • soms
  • ja altijd

0 stemmers

Mn vriend en ik gebruiken een app zodat de lijstjes altijd in sync zijn. Out of milk heet ie.

6 likes

4

Is maar klein huisje, kan weinig inzitten.

7 likes

Allemaal! 2 lijkt me et langste avontuur dus die maar.

3 likes

Of een knetterstonde moordlustige Leprechaun die al zn zinnen rijmt :hugs:

(Die woont onder zo’n boom in de klassieker ‘Leprechaun in da hood 2: back in da hood’.)

1 like

Hahaha nee ik kan nog geen minuut vooruitdenken dus een denksport is niks voor mij helaas.

1 like

Ik ga morgen naar een concert van Jeremy Loops (:heart_eyes:) maar bijna niemand weet wie hij is.
Ken jij Jeremy Loops?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Samenvatting

Jeremy Loops’ muziek is een verzameling van geluiden die hij maakt met zijn gitaar, mondharmonica, ukelele en beatbox. Via loop-, echo- en distortionapparaten worden de geluiden vervormd en vormen ze een eclectisch, harmonisch geheel.
https://youtu.be/lwPrBchV3ZQ

2 likes

Oooooh ik zie nu pas dat 5 een waterput is. Ik dacht het is gewoon een tunnel waar je het licht aan het eind al van kan zien.

10 likes

Blow jij?

• Ja regelmatig
  • Ja af en toe
  • Nee (maar wel ooit gedaan)

0 stemmers

Nee helemaal niet

Edit; oh wacht dat antwoord zit ook al in jouw antwoord samen met “maar wel ooit gedaan”. Oke ik moet slapen.

6 likes

Maar ‘nee nog nooit gedaan’ mist nog, of is dat expres @Fenayi?

8 likes

Ja laatste antwoord is beetje combi. Dat tussen haakjes staat erbij voor de mensen die het wel eens hebben gedaan maar niet meer.

1 like

Voor de mensen die ‘ja regelmatig’ antwoorden; hoe vaak doe je dat (elke dag?) en zit er een reden achter? (of meer gewoon ‘fijn’)

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het vaak doe om me minder depressief te voelen. Ik ben niet verslaafd want ik kan er zo mee stoppen. Haha dat zegt iedere verslaafde maar het is wel echt zo. Maar ik kies er toch voor om het te doen vooral in de avonden want die zijn het kutst.

4 likes

Bij Ă©lke paper neem ik me voor om mijn bronnen netjes bij te houden, want ik onderschat echt hoeveel tijd ik daar kwijt aan ben op het einde. Is ook de reden waarom ik zowel “Je werk Ă©Ă©n minuut voor de deadline aangeleverd” als “Je werk na de deadline ingeleverd” heb kunnen aanvinken.

3 likes

Endnote was wel echt de oplossing voor mij :heart_eyes:
Dat koste zodanig weinig moeite dat ik t meteen erin zette. Nooit meer handmatig referenties doen

4 likes

In welke werelddelen ben jij wel eens geweest? Maar even zo gesorteerd:

• Europa
  • Afrika
  • AziĂ«
  • Noord-Amerika
  • Zuid-Amerika
  • OceaniĂ«

0 stemmers

Ja endnote idd! Als je iets hebt met veel bronnen (ik had een systematic review) os het ook wel echt een must, anders houd je het niet bij.