Mijn ouders wilden dat ook niet betalen, maar dat heeft toch niet zoveel met de vraag te maken? Ik heb daar voor gespaard vanaf bijbaantjes vanaf mijn 13e.
Heb er soms wel spijt van want het kostte me veel geld en ik heb het destijds niet veel kunnen gebruiken omdat ik vervelende ouders had die de auto niet wilden uitlenen. Denk dus dat ik er meer profijt van had gehad als ik ouder was geweest en meteen veel kon rijden.
Nee klopt, weet ook niet zo zeer waarom ik dat erbij zette. Maar in mijn omgeving hadden zoveel mensen met 18 jaar toen hun rijbewijs, omdat de ouders dat toen betaalden. En keken ze je raar aan als je nog geen rijbewijs had.
Statsjon
Hoe breng jij foundation aan?
- Met een kwast
- Met een sponsje / beautyblender
- Met mijn handen
- Anders (?)
- Ik gebruik geen foundation
0 stemmers
Beetje combi. Ik doe het met een sponsje maar vaak veeg ik het met mijn handen nog een keer goed uit zodat er niet teveel op mijn hoofd zit en het goed zit.
Haha ja ik ook, echt drama. Ik doe het ook altijd met mijn blote handen maar toen ik dat tegen een collega zei, keek ze me echt raar aan haha
Bedoel je op het moment dat je zwanger was/wilde worden of nu?
Want toen had ik alleen een vaste relatie.
@VivaGlam kom er maar in met je penseel (van vivaglam mag dat geen kwast heten, die zijn voor het schuurtje verven denk ik)
Heb je cash geld bij wanneer je boodschappen gaat doen/winkelen?
(dus niet wanneer je snel even iets moet halen)
- ja
- nee
0 stemmers
ik stuur de taalpolitie per direct
Hoe ziet jouw dekbedovertrek eruit?
- Effen kleur
- Figuurtjes/afbeelding/tekeningetjes etc.
- Heeft twee kanten (effen en figuurtjes)
- Ik heb geen dekbedovertrek
0 stemmers
Figuurtjes én twee kanten (maar dan geen effen)
Ik heb de bijenkant altijd, vind ik leuker.
Ik kan mijn stem niet meer weghalen, maar ik wilde zoiets ook typen! Alleen is het bij mij dan met ’ aa’. Een combi tussen staasjon en staatjon, want de ‘t’ is niet super hard/duidelijk. @doei
Ik wil alleen nog maar vrolijke dekbedovertrekken hebben tegenwoordig dus ik heb er nu 1 met allemaal flamingo’s, 1 met allemaal sterretjes en een luipaardprint.
Wat doe jij om ervoor te zorgen dat er geen remsporen in de wc achterblijven?
- Wcborstel gebruiken om het weg te borstelen
- Wcpapier gebruiken om het weg te vegen
- Wc papier gebruiken vóór het poepen zodat het daarop valt en niet aan de pot blijft plakken
- Iets anders (ik ben heel benieuwd dus laat het vooral achter)
- Mijn poep laat (bijna) nooit sporen achter, dus ik heb ook geen techniek
- Ik laat het meestal gewoon zitten
0 stemmers
Ik vraag me dit af omdat ik me de laatste tijd realiseer dat wc borstels echt heeeeel vies zijn
1 van de weinige voordelen van ijzertabletten. Ik hoef nooit meer te poetsen met de wc borstel
Snelpoepen
Ik vroeg het me af: word je ontlasting dikker van ijzer inname? (Ik gebruik sinds kort elke dag bruistabletten met extra ijzer toegevoegd, waar ik voorheen switchte tussen vitamine c bruistabletten, en mijn poep lijkt dikker te zijn en het komt ook niet echt in mooie drollen naar buiten vraag me af of het daardoor komt. Herken jij dat?
Iemand vertelde me laatst dat er op de WCs op haar werk geen WC-borstels staan! Die zei dat ze nu in geval van nood inderdaad met toiletpapier alvast neerlegde. Maar wtf, hoe klote is het dat die borstels er niet staan.