Stel hier je persoonlijke vraag #5

@ellegirltalk is scrubben slecht ja? Heb ik nog nooit gehoord. Kan hoor, maar weet je waarom dat dan zou zijn? Het lijkt me zo oppervlakkig. Ben wel benieuwd. Ik denk inderdaad dat een zachte huid wel deels genetisch is. Heb het ook altijd wel gehoord, maar ik merk dat het nog zachter is met scrubben en smeren. Ik douche ook graag heet en in de winter krijg ik soms last van jeukerigheid of trekkerigheid of ruwe plekjes op de plaats waar het meest heet water tegenaan komt en dat voorkom ik zo ook. Maar ik wilde niemand zeggen wat ze moeten doen ofzo, alleen ik merk dat ik tevreden ben met het effect.

En ik doe het altijd in de avond. Trek altijd een uur uit voor douchen en skincare. Ik vind dat lekker, is even rustig worden voordat ik naar bed ga, maar ik kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt. In de ochtend zou ik ook niet aan moeten denken.

@kali ik weet niet goed of ik weet wat een goede scrub is want ik ben geen expert maar ik gebruik de scrubs van Spa secrets van de Kruidvat. Die is ook niet zo duur en ik gebruik best veel. En qua bodylotions vind ik die van vaseline (met aloe Vera) echt de allerprettigste met voor mij het beste effect. Ook niet lang vettig want dat haat ik, dat in bed je dekens aan je plakken.

1 like

Ja dat sowieso idd! En ik vond het ook fijn dat je met 1 druk op de knop de referentiestijl aanpast. APA vind ik namelijk echt heeeeel vervelend lezen dus heb m altijd op vancouver staan.

1 like

Dit lijkt me zooo handig maar mijn vriend wil nooit apps of handige dingen :rage:

1 like

Oops poll deed het niet
Nogmaals

Deed/doe jij dit ook?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik ook, vind het niet iets heel vreemds eigenlijk haha.
Sokken in teenslippers draag ik eigenlijk al standaard in huis, heerlijk vind ik dat. Ik loop ook prima zo door ons appartementencomplex als ik de brievenbus moet legen of een pakketje ophaal bij iemand.

4 likes

Heb jij je rijbewijs voor je 20ste gehaald?

• Ja
  • Nee
  • Nee en nu nog bezig

0 stemmers

Maar ik heb daar zelf voor gespaard door fulltime te werken. Mijn ouders wouden dat niet betalen.

Nee en ook niet bezig. Heb geen zin om er geld aan uit te geven en heb ook niet echt behoefte aan een auto.

2 likes

Ik ben 22, en wil dit jaar gaan beginnen. Heb nu eindelijk mogelijkheden om genoeg te sparen, doordat ik fulltime werk :slight_smile:

Nee en ook niet bezig. Ben voor een autoluwe samenleving en heb daarnaast het geld niet.

2 leek mij juist het riool?

Heb op middelbare eens een opdracht precies één seconde voor de deadline ingeleverd en dat kon de docent zien. Vond 'ie wel mooi. Kreeg er zelfs extra punten voor😂

24 likes

Ik vind 4 dus echt verschrikkelijk omdat ik dan denk dat daar een houthakker met een bijl staat die me gelijk in stukken hakt. :thinking: en 1 als je een doodswens hebt, je vriest binnen enkele minuten dood en je wordt daarna opgevreten door een hongerige polar beer of een zeehond. Wel een leuke pol! Oja ik wil hier even aan toevoegen dat ik regelmatig Engels praat maar ook gewoon dus Nederlands en toen heb ik een keer “sneeuwijsbeer” gezegd maar ik bedoelde een ijsbeer.

2 likes

Ik heb een screenshot van mijn mail inbox waarop ik vanaf 23:50 ofzo achter elkaar alle opdrachten van studenten binnenkreeg tot 23:59 :joy:

42 likes
  • Ijsbeer
  • Grizzlybeer

0 stemmers

Al vind ik grizzlyberen ook wel leuk!

image

29 likes

Hallo ijsberen zijn de grootste soort beer en die doen niet aan honing eten hoor, enge fuckers

4 likes

Ik heb documentaires gekeken over de ijsbeer, en echt wtf?! Dat mannetje moest dus heel veel moeite doen om haar te krijgen, nou toen was ze bevrucht en dan zitten er doorgaans 2 cups/welpen (hoe noem je dit ) in haar buik. Die papa beer blijft de hele zwangerschap bij haar en hij moet met allerlei andere beren vechten om haar te beschermen. Als het dan eenmaal zover is, vertrekt hij?! Dus hij ziet zijn welpen nooit. Hij vertrok helemaal bloederig weer in de zee.

9 likes

Buiten gebruik? Hoop ik :crossed_fingers:

Ik dacht al dat ik de enige gek was die ‘allemaal’ wilde zeggen :sweat_smile:

2 likes