Stel hier je persoonlijke vraag #2

Zo vind ik de structuur van banaan heel smerig haha, maar de smaak wel lekker. Dat zachte kleffe gedoe, bah.

5 likes

Ik mis de oranje paprika. Ook heel lekker

7 likes

Haha ja in mijn omgeving wordt dit ook wel raar gevonden!

1 like

als ik een egf/ff quiz zou maken zou je deze dan goed maken denk je???

ps: ik stond vandaag op en dacht ‘dat lijkt me grappig’
ps 2: ik beloof niks he ik ben daar slecht in, ik was gewoon benieuwd
ps 3: dan zouden jullie allemaal input moeten leveren

• ja
  • nee

0 stemmers

4 likes

Bananen zijn hoe groener hoe beter wat mij betreft.

10 likes

@Tom_Riddle en @Mayou Gelukkig heb ik dit ook gegoogeld, not :roll_eyes: Thanks! Heb het uitgeprobeerd en het ei ligt gewoon op de bodem dus ga het er op wagen!

2 likes

Houd je meer van hartig of van zoet?

• Hartig
  • Zoet
  • Allebei

0 stemmers

1 like

Wat voor soorten van identiteitsbewijzen hebben jullie (altijd) bij je?

• Altijd ID-kaart op zak
  • Altijd paspoort op zak
  • Altijd rijbewijs op zak
  • Altijd meerdere op zak
  • Meestal één van deze op zak
  • Soms één van deze op zak
  • Nooit iets op zak
  • Wil het wel op zak hebben maar ik vergeet het steeds

0 stemmers

1 like

Ik heb geen contact meer met mijn moeder dus ik voel mij er neutraal bij. Behalve als het over innerlijk gaat, dan zou ik wel beledigd zijn.

2 likes

Allergisch voor pinda’s

2 likes

De dag is aangebroken dat je laatste werkdag daar is. Hoe zou jij graag afscheid nemen van je collegas?

• Afscheidsreceptie met toespraken, kaas en worst
  • Trakteren tijdens een pauze
  • Vertrekken met stille trom. De deur achter je dichttrekken en tot nooit meer ziens

0 stemmers

1 like

Ligt er ook wel een beetje hoe mijn tijd daar was en hoe lang ik er wertke

Ik ga nur na 5 jaar weg, prima contact met een paar collegas maar leidinggevende is een hork waar ik nog geen hand van heb gekregen. Wat zou je in zo’n geval doen?

1 like

Mijn vriend is het type “te lief” en die altijd gedriendzoned wordt. Dat snap ik niet, want ik vind hem HOTTTT

11 likes

Ik zou best kaas en worst en borrel willen, maar echt geen toespraken of een officiele receptie.

4 likes

Ik mis de optie Afscheidsborrel incl speech met gênante en leuke verhalen en foto’s en daarna heel hard zuipen. Dat is iig hoe het bij ons altijd gaat haha

13 likes

Oh dit doet me denken aan een dilemma waar ik op dit moment echt mee zit.
Ik heb volgende week de laatste dag bij mijn bijbaantje. Kort gezegd is mijn keuze om weg te gaan op een heel erg onprettige manier ontvangen en afgehandeld. Ik heb er niet eens een jaar gewerkt en in die korte periode zijn echt best veel vervelende dingen voorgevallen waardoor ik me echt super onprettig voel daar. Nu heb ik gewoon geen zin meer om in dat afscheid ook nog maar iets van moeite te steken, maar er zijn nog wel een paar collega’s die wel gewoon aardig zijn. Is dit aso?

• Ja, koop gewoon een traktatie o.i.d.
  • Nee, is niet aso

0 stemmers

1 like

Haha ja precies, op mijn laatste werkdag werkte ik alleen maar met stomme collega’s dus toen had ik lekker niks gekocht hehe

2 likes

Ik droeg dit wel trouwens toen ik begin twintig was, vind het nog steeds hartstikke leuk staan bij andere meiden. Maar ben het zelf een beetje ontgroeid ofzo.

1 like

Heb jij een autorijbewijs?

• Ja en ik gebruik hem ook
  • Ja maar ik doe er niks mee
  • Nee
  • Ben er mee bezig

0 stemmers

1 like