Ik heb moeite met ontbijten maar de laatste tijd eet ik vaak bananenbrood! Dat krijg ik wel weg.
Ik lust ook geen pindakaas maar wel pinda’s . Ik kan je niet uitleggen waarom haha
Ja! Ik maak het op zondag en daar kan ik dan een week mee doen. Ik gebruik het recept van 24kitchen, dat is een “basisrecept” maar je kan er allerlei dingen zoals dadels of noten of fruit (bosbessen, bramen bijv) aan toevoegen!
Ben ik de enige hier die met oordopjes en een ooglap op slaapt?
- Nee
- Ja
- Alleen een ooglap
- Alleen oordopjes
0 stemmers
Knoei jij snel?
- Ik knoei niet snel
- Eigenlijk knoei ik al als ik ergens naar kijk
- Het valt wel mee, soms knoei ik
- Mijn vriend/kinderen wel maar ik niet
0 stemmers
Mijn vriend knoeit heel de dag door. Die kleed zichzelf thuis ook echt uit voordat hij gaat eten en wij zijn met zijn 2e. Als er andere mensen bij zijn zou hij het ook doen maar ik heb 'm piekfijn uitgelegd dat dat niet sociaal acceptabel is om in je boxer rond te paraderen.
Wat is je lievelings paprika:
- Rood
- Geel
- Groen
- Ik lust/eet geen paprika
0 stemmers
Welke paprika vind je het minst lekker?
- Rood
- Geel
- Groen
- IK ZEI NET AL DAT IK GEEN PAPRIKA EET/LUST
0 stemmers
ik snap niet dat mensen groene paprika’s eten bleh
Eens ik koop liever dan 2 losse rode ofzo.
ja maar echt, ik koop ook nooit die verpakkingen met 3 erin puur omdat die groene zo vies is
Green paprika’s matter!
Ik vind ze allemaal lekker! Bij mijn jumbo zitten er alleen dus nooit groene in
Ik snap juist niet dat mensen die niet lekker vinden, eigenlijk de enige die ik eet.
ik vind ze zo bitter
edit: is groene paprika het nieuwe koriander??!
Ik lust ook geen pindakaas, maar wel pinda’s! Die hele textuur van pindakaas vind ik niet lekker en ik vind het te heftig voor op m’n brood. Een handje pinda’s werk ik daarentegen zo weg.
Hoe oud is je telefoon?
- 0-3 maanden
- 3-6 maanden
- 6-12 maanden
- 1 of 1.5 jaar
- 1.5 of 2 jaar
- Ouder dan 2 jaar
0 stemmers
Ik proef niet echt een groot verschil of zo, ik hou van alle paprika’s. Ik kijk gewoon welke paprika het mooist bij m’n gerecht kleurt
Soms is iets niet lusten een rekbaar begrip. Je kunt t misschien niet lekker vinden maar wel ‘lusten’ haha, of je vindt het mondgevoel niet lekker. (Er zitten stukjes in of het knarst) Dus de structuur van pindakaas vinden sommigen misschien niet lekker maar de pindasmaak an sich zal waarschijnlijk het probleem niet zijn.
- Ik houd niet van de plakkerigheid van pindakaas
- Ik houd niet van de structuur van pindakaas
- Ik houd niet van de smaak van pindakaas
- Rot ff op, ik lust het gewoon niet. Klaar.
- Sorry, maar pindakaas is gewoon lekker.
- Anders…
0 stemmers
Neutraal vind ik. Want soms eet ik het met jam of hagelslag erbij, maar soms ook met sambal
Ik vind groene paprika het minst lekker, maar!! in roerbakgerechten enzo maakt het me niet zoveel uit. Misschien proef je het dan minder erg ofzo. Rauw eet ik het liefst rood, oranje of geel.
Ik vind de structuur/smaak/plakkerigheid prima maar ik zou het niet snel op m’n brood eten omdat ik de combinatie op de een of andere manier een beetje raar vind. Zou zeker niet zeggen dat ik het niet lust (heb ik met heel weinig dingen). Vind het eigenlijk wel lekker (vooral in Kitkat chunky).
Ik houd niet van de plakkerigheid, maar ik vind het wel lekker. Te lekker om het daarom niet te eten haha