Nee. Momenteel ook geen behoefte aan, ik woon midden in de stad, heb een fiets en een OV kaart. Leeftijdsgenoten vinden het vaak raar dat ik er geen heb maar ik vind het momenteel niet per se essentieel
Oh en dan komt de volgende vraag:
Hebben jullie hem gekregen (van je ouders) of zelf gekocht?
- Gekregen
- Zelf gekocht
0 stemmers
Dacht even mijn auto. Maar idd, mijn rijbewijs kreeg ik heel onverwacht van mijn vader toen ik 18 werd. Mijn vader is al een hele tijd dood dus wel cool dat ik dankzij hem nog steeds elke dag in mijn auto kan rijden <3
Even een besef-momentje.
Ik heb hem in eerste instantie zelf gekocht, maar toen kregen mijn ouders ineens het briljante idee om mijn broertje een rijbewijs te geven voor zān verjaardag, dus toen kreeg ik hem ook alsnog (4 jaar later of zo). Was een leuke vakantie
Voor zowel niet als wel zwangeren, zijn jullie bang voor de bevalling?
- Ja, het lijkt me vreselijk en de gedachte alleen al maakt me bang.
- Een klein beetje, ik krijg wel heel veel pijn, maar dat hoort erbij.
- Nee het lijkt mij mooi en bijzonder, ik voel geen angst.
0 stemmers
@Jumpsuit Het lijkt me echt heel heftig (ook qua pijn) maar als ik kijk naar bepaalde vrouwen in mijn omgeving die echt weinig kunnen hebben maar een bevalling hebben overleefd kan ik het wat meer in perspectief zetten en die angst loslaten.
Nouja de gynaecoloog moest inwendig kijken en wist toch niet of ik wel eigenlijk Ć¼berhaupt vaginaal kon bevallen. Iets met mān bekken en dan nog mān baarmoeder die tegen mān rug ligt ofzo. āMaar we proberen het dan altijd wel eerstā. Ja hallo? Flikker op. Haal het er dan direct uit via mān buik uit. Mijn nichtje is deels met een verlamde arm geboren omdat het niet door haar bekken paste. Nou zeg. Sowieso heb ik echt erge angst voor een bevalling. Ik snap best dat het mooi kan zijn hoor maar gewoon met een beetje mijn geschiedenis denk ik niet dat ik dat ooit niet eng zou vinden. En zoān meloen uit een mini gat. Mijn zus mag waarschijnlijk ook niet meer vaginaal bevallen. Ik vind het eng. Straks scheurt alles open. En kan je niet eens meer fatsoenlijk zitten.
Wauw had niet gedacht dat ik zo erg in de minderheid zou zijn
Hierdoor kwam ik erachter dat ik deze telefoon al bijna 7 maanden heb. Opzich wel handig, maar het voelt niet zo lang.
Ik moest toen ik 4 jaar was op school een keer blind pindakaas proeven. Vond alles er zo ranzig aan dat ik moest kokhalzen. Verder lust ik wel pindaās en pindasaus hahaha
Allebei: mn ouders hebben een deel betaald en ik alles daarna
Ik heb nog niet zo lang linkedin en vraag me af wat een beetje de gangbare manier is van connecties opbouwen.
Ik accepteer connecties:
- Alleen van bekenden
- Van bekenden en onbekenden, mits deze onbekenden in mijn branche werken
- Van bekenden en onbekenden
0 stemmers
- Friet
- Patat
0 stemmers
- Ik werk voor een baas
- Ik ben eigen baas
- Ik werk niet
0 stemmers
Ja of nee?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hoeveel geld staat op jouw spaarrekening?
- 0 - 100 euro
- 100 - 350 euro
- 350 - 500 euro
- 500 - 800 euro
- 800 - 1000 euro
- 1.000 - 1.500 euro
- 1.500 - 2.000 euro
- 2.000 - 3.000 euro
- 3.000 - 4.000 euro
- 5.000 - 7.000 euro
- 7.000 - 9.000 euro
- 9.000 - 10.000 euro
- 10.000 - 15.000 euro
- 15.000 - 20.000 euro
- 20.000 - 25.000 euro
- 25.000>
0 stemmers
Favoriete school/studieperiode?
- Peuterschool
- Kleuterklas
- Basisschool onderbouw (groep 3 t/m 5)
- Basisschool bovenbouw (groep 6 t/m 8)
- Middelbare school onderbouw (klas 1 + 2)
- Middelbare school bovenbouw (klas 3 t/m 4/5/6)
- Mbo
- Hbo
- Universiteit
- Master
0 stemmers
Ik heb een persoonlijke vraag mbt mijn spaarrekening.
Geld van mijn spaarrekening inzetten voor een rijlespakket ja of nee?
aan de ene kant denk ik: ik moet eerst werken en het dan maar betalen. spaarrekening voor echte noodgevallen, en aan de andere kant denk ik: maar een rijbewijs is zo belangrijk met solliciteren merk ik nu alā¦ plus ik heb nu de tijd om te lessen.
en waar heb ik anders voor gespaard? voor dit soort gevallen toch?
- ja
- nee
0 stemmers
Wat vind je leuker?
- Polls invullen
- Polls bedenken
0 stemmers