Zodat het andere topic niet vervuild wordt met polls die helemaal geen keuze zijn !
Hier kunnen alle (anonieme) polls met persoonlijke vragen over hoe vaak mensen hun handdoek gebruiken, of ze wel eens vreemd gegaan zijn of lenen bij duo etc.
Zodat het andere topic niet vervuild wordt met polls die helemaal geen keuze zijn !
Hier kunnen alle (anonieme) polls met persoonlijke vragen over hoe vaak mensen hun handdoek gebruiken, of ze wel eens vreemd gegaan zijn of lenen bij duo etc.
Op een schaal van 1-10, hoe blij ben je met het nieuwe, werkende topic?
0 stemmers
Ik ben wel benieuwd hoe jullie wonen!
0 stemmers
Een 4 omdat het me weinig uitmaakt. Maar toch heel soms stiekem wel een leuk topic. Dus ja.
Wat heb je op dit moment écht nodig?
0 stemmers
Meerdere
Een borrel in ieder geval niet die heb je al genoeg op denk, als ik een ander topic lees. Hahah
Mag
Ook wel
Stel, het regent zachtjes en je hebt zowel een auto als een fiets tot je beschikking De supermarkt is 700 meter verderop en je hebt een paar kleine boodschappen nodig. Wat doe je?
0 stemmers
Stel, je ontmoet een leuke vent. Jullie hebben een fijne klik en kunnen erg goed met elkaar opschieten. Gedurende de avond vertelt hij je dat hij momenteel in een relatie zit die eigenlijk vergane glorie is. Het zal niet lang meer duren voordat hij het uitmaakt. Wat doe je?
0 stemmers
Oh ik was zo iemand die dat had gestemd, maar ik had te snel gelezen. Ik dacht dat je al echt op date was met die man. Nu heeft hij in mijn ogen ook niks fout gedaan inderdaad.
Welke 27-club member zou je graag eens willen ontmoeten als dat nog zou kunnen?
0 stemmers
Heb jij vandaag gescholden
0 stemmers
Wat is jouw favoriete High School Musical liedje uit onderstaande nummers? (heb een HSM-singalong met mezelf nu)
0 stemmers
Als je de nu.nl app opent (of naar de site gaat), naar welke categorie ga je dan als eerst?
0 stemmers
Ik schaam me altijd dat ik eerst de hele Achterklap categorie uitkam, voordat ik kijk wat er echt in de wereld gebeurt…
0 stemmers
0 stemmers
Wat is jouw type (of wat voor type komt het dichtstbij in de buurt)?
0 stemmers
Wat ga je vandaag doen? (vandaag als in vrijdag 7 september 2018)
0 stemmers
Ik vind mijn vriend in geen van alle categorieën vallen en al mijn exen/scharrels ook niet echt haha
Oh hmmm, probeerde zo goed mogelijk na te denken hahah. Hoe zou je ze omschrijven?