Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ik word al nerveus als ik al deze antwoorden over tandartsen lees.

16 likes

Ik ben volgens mij al 2 jaar niet geweest. Binnenkort toch maar een afspraak maken :sob:

Maar dat is jouw irritatie belangrijker vinden dan het leven van een dier, toch? Dat is juist wel dat verheven gevoel, i.m.o.

Ik begin altijd zonder eigenlijk, ik vind het boren minder vervelend dan de verdoving. Mijn tandarts is ook altijd wel bereid om alsnog te verdoven als het niet te doen is, maar daar heb ik maar 1x gebruik van moeten maken.

Ik doe het ook altijd zonder, heb er nooit iets van gevoeld ook. Was een beetje schrijnend maar niet echt pijnlijk

HAHA :sob: forreals

1 like

Deze heeft er vast al een keer gestaan maar ik gooi hem dan maar in de herhaling:
Wassen jullie nieuwe kleding altijd eerst voor je het aantrekt? (Ik reken een jas bijv. even niet mee)

• Ja doe ik altijd
  • Doe ik wel eens
  • Nee doe ik nooit

0 stemmers

Ik wou dat ik het vandaag gedaan had want mijn nieuwe trui stinkt.

3 likes

Nee maar zou ik eigenlijk wel moeten doen. Maar ik wil het vaak gewoon de volgende dag al aan

2 likes

Ondergoed wel, maar een trui doe ik niet moeilijk over.

Wat gebeurt er dan mee naast dat mensen het aanpassen die misschien zweten/vies zijn (of dat in sommige winkels het personeel de kleding schijnbaar draagt tijdens het werken)? Ik kan echt niks bedenken waarom ik het zou moeten wassen verder

Haha ja dusdat. Of er zijn muizen in een magazijn > die poepen en pissen > valt kledingstuk op de grond > gaat gewoon de winkel in.

Of personeel draagt het en vergeet het te stomen en hangt het gewoon terug in de winkel. Of men draagt het meerdere dagen en hangt het zo terug.

Ligt ook vaak genoeg op de grond in stof in het magazijn.

En klanten die komen passen kunnen ook echt enorm stinken.

En zo kan ik nog wel even doorgaan :joy:

(Of klanten poepen in pashokje op een kruk. Wordt wel schoongemaakt maarja wordt toch weer een kledingstuk op gelegd)

22 likes

Roosvisee

gebeurt dat? :open_mouth:

ik heb in een kledingwinkel gewerkt en vond het er redelijk schoon aan toe gaan, althans het meeste belandde vrij snel na levering vanuit het magazijn in de winkel en de boel (vloer etc) werd redelijk goed schoongehouden, maar weet niet of het overal er zo aan toe gaat, waarschijnlijk niet dus :zipper_mouth_face:

1 like

Hahaha ja, dit is zeker een waargebeurd verhaal!

3 likes

Staat nog op mijn to do list!

2 likes

Wie legt er een drol in een pashokje? Is de wereld gek geworden? Wtf.

14 likes

Hoevaak laat jij je haar knippen? Ook bijpunten dus.

• minder vaak dan 1x per jaar
  • 1x per jaar
  • 1x per halfjaar
  • 1x per kwartaal
  • 1x per maand
  • vaker dan 1x per maand

0 stemmers

Edit: en welk haartype heb je?

• Dun
  • Dik
  • Zeer stijl
  • Stijl
  • Slag
  • Grove krul
  • Fijne krul
  • Kroes
  • Anders

0 stemmers

Gebruik jij mondwater?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Speel jij nog wel eens gezelschapsspellen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers