Wat is jouw natuurlijke haarkleur?
- Blond
- Donkerblond
- Middenbruin
- Donkerbruin
- Zwart
- Rossig/roodblond
- Ik ben als grijze duif geboren
- Kastanjebruin/donkerrood
0 stemmers
Wat is jouw natuurlijke haarkleur?
0 stemmers
Ik heb ook een haarvraag
Heb jij veel kruinen in je haar?
0 stemmers
Mijn tandarts kan vrij pijnloos verdoven. Vraag me niet hoe, maar ze kan het. Ik voel het wel, maar doet geen pijn.
En ligt niet aan mijn pijngrens, want infuzen en bloedprikken doet pijn!!!
Het ligt er ook aan waar in het gebit toch? Ik heb als kind spuiten in mân gehemelte gehad. Volgens mij bij 5 verschillende afspraken ofzo. Dat deed echt erg veel pijn, ik zei niks, maar de tranen rolden automatisch over mân wangen. Sowieso dat tandvlees/gehemelte is hard dus het voelt onprettig en de spuit werd ook suuuper langzaam ingebracht. Bij mân kiezen kon ik het beter hebben. Prettig is het sowieso niet.
Oh ja zeker eens. Gehemelte is kut.
Ik had ze laatstaan de binnenkant van mn mond zeg maar. Joh. Nee aan de binnenkant van mn lip. En die deden voorheen wel pijn, maar nu niet. Dus weet t ook niet precies
Ik heb al 8 gaatjes gehad en het is me nog nooit gevraagd. Ik heb dus nog nooit verdoving gehad. Er is ook ooit een kies getrokken zonder verdoving, was wel een melkkies.
Ik ben dus juist verbaasd dat bijna iedereen wel verdoving krijgt!
Voor een gaatje geven ze niet per se verdoving toch? Ik heb in principe een supermakkelijk gebit, 1 jaar slotjesbeugel en klaar. Maar voooor mijn beugel moest ik kiezen trekken die echt diep in mân kaak ofzo zaten? Verstandskiezen komen er nooit uit dus ook dat hoef ik niet te trekken. Hij trok alleen mân kiezen per behandeling. Aaahhh die spuiten. Met gaatjes vullen ze iets, ze trekken geen volwassen kiezen eruit. Misschien ligt daar het verschil in verdoving. Ik weet het ook niet.
Iel en dat dat losgeruk met die tang, daarna mag je een tand met een grote wortel eraan meenemen naar huis.
Mijn vriend is mijn tandarts en kan geweldig verdoven en verstandskiezen trekken, echt 0% gevoeld, en toch durf ik niet eens op controle.
Ik ben erg moe en heb trek in koffie met chocokruidnoten. Maar als ik nu koffie ga drinken is de kans groot dat ik vanavond niet goed kan slapen, dit had ik gisteravond ook. Alleen ik heb er zoooooân trek in, dus wat moet ik doen?
0 stemmers
Zo hou je je vermoeidheid juist in stand denk ik. Als je een paar dagen geen koffie drinkt op dit tijdstip en wel pepernoten eet (of iets anders), dan zul je op den duur ook minder trek hebben in koffie verwacht ik.
Heb ik niet in huis anders had ik dat genomen! Maar ik denk dat het alleen chocokruidnoten worden haha
Ik heb bij haar laten knippen 1 keer per maand gestemd, maar meestal is het 1x per 2 maand. Mân beste vriendin is kapster en ik heb kort haar met een stukje geschoren. Die scheert en knipt het altijd vaak even bij
Chocomel ipv koffie! ď¸
Laat jij scheten waar je partner bij is?
0 stemmers
Ik was nieuwe kleding altijd, niet alleen omdat ik nieuwe kleding vind stinken l, maar ook omdat je inderdaad geen idee hebt wat er mee gebeurt is, en het beter schijnt te zijn voor de kleur/kleurbehoud. Schijnt de kleuren te fixeren heb ik me laten vertellen.
Ik krijg echt kiespijn van al dat tandarts gepraat.