Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ik hou ook echt van die afwisseling! Ik ben sinds kort geen stagiair meer en nu heb ik gewoon een gebruikelijk rooster. Als stagiair werd je nog weleens ‘gespaard’ door bijna alleen maar dagdiensten doordeweeks te draaien maar ik vond dat juist zooo kut.

En nooit meer zo’n naar zondagavondgevoel omdat ‘de week’ dan weer bijna begint, maar goed dat staat hier eigenlijk los van.

2 likes

Ik studeer al 6 jaar, maar moet bijna altijd een wekker zetten :sob:

3 likes

Om 3u of om 15u, haha.

430 reacties later… mijn lievelings kledingstuk is altijd mijn jas :grin:

Heb jij zin in deze dag?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Moet je vandaag werken of naar college?

• Ja werken
  • Ja, college
  • Nee ik ben vrij

0 stemmers

Allebei! :grimacing:

Maar waarom zou je iets doodmaken als je het ook kunt laten leven? Ik snap dat echt niet.

13 likes

Ik voel me niet per se verheven, maar muggen en vliegen irriteren me zo erg. Hoevaak ik ze ook naar buiten probeer te jagen, ze gaan niet of ze vliegen net zo hard weer naar binnen. En dan wel rond mn hoofd vliegen enz, ga lekker op een muur zitten ofzo? Dus kortom, als ze me gaan irriteren dan vind ik dat ze dood moeten

@Briseis @voortaan Mee eens! Ik vond de uitslag van de poll ( gister iig nu niet gekeken) ook behoorlijk teleurstellend.

6 likes

omg

14 likes

Ben aan het bijstemmen en benieuwd, is het gelukt??

1 like

Ik moest een vulling laten vervangen door de tandarts. Ze vroeg of ik met of zonder verdoving wilde. Ik dacht zijn er dan mensen die het zonder doen? Dus bij dezen: maak je gebruik van de verdoving?

• Ja, altijd
  • Soms wel, soms niet.
  • Nee
  • Ik ga nooit naar de tandarts
  • Ik heb nog nooit iets gehad bij de tandarts

0 stemmers

Ligt aan de plek waar je vulling gaat komen. Soms kan het prima zonder

Altijd zonder! Het is zo snel gedaan en anders zit je nog een halve dag met die klote verdoving in je mond.

1 like

Ik heb een hoge pijngrens maar vullen zonder verdoving trek ik echtttttttt niet.

4 likes

Heb jij een goed gebit? Dus geen/weinig tandplek, geen kapotte kiezen of tanden etc.

• Ja
  • Nee
  • Kan beter maar het is ook niet heel slecht

0 stemmers

En bij nee of kan beter… Ga jij altijd zo snel mogelijk naar de tandarts om dingen te laten opknappen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Beide anoniem.

Ik heb 1x zonder verdoving gedaan en dat was omdat ik daar schijnbaar ooit een wortelkanaalbehandeling heb gehad (hopelijk zeg ik dit goed) dus daar voelde ik niks van. Maar anders altijd verdoving, ben echt een mietje.

Fakking haat aan de tandarts.

9 likes

Die verdoving vind ik vervelender dan het boren.

5 likes