Stel hier je persoonlijke vraag #2

Onder wat voor trouw outfit zouden deze schoenen bedoeld zijn?

Gewoon onder je trouwjurk :joy:

35 likes

Geen woorden voor.

9 likes

Ik heb geklikt op dat binnenshuis wel mag, maar nee dat mag ook niet.
Die dingen zijn walgelijk dieronvriendelijk.

https://www.petaasia.com/news/3-reasons-uggs-just-bad-fur/
https://www.vegan.com/uggs/

20 likes

Ik vind snot opeten zo intens walgelijk. Ik heb een x training gegeven aan een stel tienjarigen en tijdens mijn uitleg stond een meisje recht voor me in dr neus te peuteren en toen at ze het op :sob: Ik ging echt bijna over mn nek.

7 likes

Ik heb de pailletten versie, ik draag ze ook niet :joy:

1 like

Wow. Behalve allemaal Uggs hebben ze allen extreem Witte tanden.

2 likes

Hahahaha ik vind deze post zo grappig :laugh:

Vreselijk.

Je doet in ieder geval je forumnaam wel eer aan :joy::ok_hand:t2:

5 likes

Jaaa die heb ik ook! Ik ging laatst de hond uitlaten in de regen en toen ik al buiten stond merkte ik dat ik ze nog aan had :sob: ipv normale schoenen. Toen dacht ik shit nu kan ik ze weggooien. Maar Nope niks aan het handje!

2 likes

Ik heb deze Uggs al een paar jaar. Als het echt koud wordt, doe ik ze gewoon nog aan. Het houdt mijn voeten echt goed warm. Ik snap alleen niet waarom de zolen van Uggs zo spekglad zijn.

Hebben jullie snowboots voor die 2 weken aan winter in NL?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar ga ze wel kopen dit jaar

0 stemmers

Hahaha snowboots, bedoel je echt van die snowboard dingen? Waarom zou je dat kopen?

Heh nee? Dit soort schoenen bedoel ik:

(Random plaatje van Google)

Echt superfijn zoiets. Heerlijk om gewoon naar buiten te kunnen om door de sneeuw te wandelen zonder dat je uitglijdt of koude voeten krijgt.

En ik snap uggs trouwens niet.

3 likes

Heb e toevallig tips voor een bepaald merk of model? Ik wil ze dit jaar ook scoren @Fenayi ik heb zo snel koude voeten…

Nee ik ga binnenkort wel keertje rondkijken. Denk dat ik ze gewoon in de stad ga kopen dit keer want kan ik ze passen, snowboots vallen vast kleiner of groter uit zul je zien. Wil er ook niet veel aan besteden hoor want ik zal ze misschien 2 weken aan hebben ofzo.

Zijn die van de lidl dus het fijnst? Ik voel de behoefte (van mijn kant) aan een topic over praktische kleding.

5 likes

Ik heb een vrij grote slaapkamer en daar zitten ook regelmatig spinnen in. Heb de regel dat ik ze lekker laat zitten zolang ze niet boven mijn bed hangen. Als ze dat wel doen, moeten ze DOOD.

En ja ik weet dat ze zich kunnen verplaatsen maar ben in ontkenning.

5 likes