Ik heb er in een week tijd 4 (!) in huis gehad. En ze waren echt niet normaal groot
Tijdens het post lopen afgelopen zaterdag ben ik al zoveel spinnen tegengekomen, het is afschuwelijk. Ik heb een huis in mjn wijk waar de heg ondertussen bijna dichtgeroeid is, dus ik kan er net tussen. Nu was dat al vervelend, maar nu hangen er al twee weken gemiddeld tussen 3 tot 5 spinnen tussen. Eerst neem ik dus diep adem, dan pak ik mijn foldertje, sla vakkundig al die spinnen en het web er tussen uit, en loop dan toch nog gruwelend die heg door.
Respect, brrrr.
Een van de vier spinnen heeft mijn kat gedood, en zelfs toen riep ik mijn vader om hem op te ruimen.
Omg ik las dat die spin jouw kat had doodgemaakt ik was echt aan het gruwelen
ik vind spinnen zielig
ik verplaats me wel naar het opbiecht topic
Hahaha ja eigenlijk staat dat er ook, mijn fout Ik ben niet helemaal helder met mijn kater
hehehehehe
Nee, mee eens!
Welke stad rond het begin van de kerstperiode? Graag argumenten! Ben je er geweest?
- Londen
- Parijs
0 stemmers
Spinnen:
- Ik vind spinnen doodmaken zielig en probeer ze levend te verwijderen uit mijn omgeving.
- Ik vind spinnen geen probleem en laat ze zitten.
- Kill the motherfuckers met fire!
0 stemmers
Ik ben in 2015 het weekend voor de kerst naar Londen geweest! Zo leuk <3. Allemaal lichtjes enzo. Heel gezellige sfeer maar wel rete druk.
Maar misschien ben ik niet heel objectief aangezien ik Parijs stom vind haha.
Stel je fietsy op een fietspad dat voor beide kanten is en een tegenligger, een vierjarig kind dat de hele tijd achterom kijkt, fietst hard en jij bent bent bang dat zij zo tegen je aan knalt. (Moeder heeft haar aandacht elders op gericht.) Ben ik dan asociaal als ik hardop zeg âVoor je uit kijken!â omdat ik geen zin had in een botspartij. (Dit is waargebeurd. )
- Het is aan de moeder om het kind te corrigeren. Jij hebt hier niets over te zeggen.
- Normaal is het aan de moeder om het kind te corrigeren, maar in dit geval mag je best tegen het kind zeggen dat zij voor zich moet kijken. Straks knalt het kind tegen je aan, mondt het uit in een valpartij en heb jij het volgens de moeder weer gedaan.
- AndersâŠ
0 stemmers
Was je je handen voordat je gaat afwassen/afdrogen?
- Ja
- Nee
- Alleen als mân handen vies zijn
- Ik heb een vaatwasser
0 stemmers
haha ja mân vriend doet dit dus altijd en verwacht dat ik dat ook doe omdat je anders met je vieze handen het water in gaat? (ofzo, denk ik, idk :â))
Ik was af met afwashandschoenen, kan het water lekker heet
In de vaatwasser
Nee, anders spoel ik alles altijd af en laat dan de wasbak vol lopen met water en sop en was dan af. Snap het nut nooit zo van een afwasteil, waarom niet gewoon in de wasbak? (Nvm, lees net je laatste zin haha)
Kom jij door de borsten-potloodtest?
- Ja
- Nee
- Wat?
0 stemmers