Stel hier je persoonlijke vraag #2

Oke heb even een dilemma dus hoop dat jullie me op weg kunnen helpen haha

Stel je beste vriendin is aan de andere kant van de wereld voor een tijdje (studie). Jullie praatten altijd veel op app en in het echt, maar net voordat ze vertrok kregen jullie ruzie en was het allemaal net op tijd bijgelegd voordat ze wegging.
Inmiddels is het een 1.5 maand later en hebben jullie nauwelijks contact. Je mist haar heel erg en je stuurt haar een berichtje, maar ze reageert al 2 weken niet, en op de berichten ervoor reageerde ze ook afwezig. Wat doe je?

• Niets doen: ze heeft het vast druk en het is logisch dat jullie minder contact hebben. Begrip tonen en je verder op andere vriendinnen richten
  • Haar een paar weken negeren wanneer ze reageert, moet ze maar niet zo flauw doen. Je wil je eigenlijk ook niet zo ‘needy’ opstellen, dus hiermee laat je je nonchalante kant zien.
  • Een vragend (licht boos) bericht sturen, vragen waarom ze niet reageert.
  • Anders…

0 stemmers

Haar een berichtje sturen waarom ze niet reageert, kan natuurlijk dat ze druk is en misschien (door tijdsverschil) het er bij in is geschoten, maar je mag echt wel vragen wat er is hoor. Als ze boos is dan heb jij toch het recht om te weten waarom, zeker als het “goed gepraat” is vlak voor ze ging dus voor jouw gevoel zat het goed en dan is het kut als je geen reactie krijgt.

@anon31745129 @Polska

Bedankt voor jullie reacties! Jullie hebben gelijk, boos zijn lost ook niet echt wat op. Voel me nu wel echt boos op haar, maar zal dat niet in een appje laten weten, aangezien dat echt een bodem voor ruzies is.

Vind het gewoon niet leuk dat er bijna 0 contact is terwijl zij mijn go-to persoon was voor alles en ik dat ook bij haar was :frowning:. Zal haar zodra ik me niet meer gekwetst/boos voel ben even een open berichtje sturen of bellen om te vragen of er iets is.

1 like

Verward, ze is namelijk klein, tenger en blond en ik uhm niet…

2 likes

@Meja ik zou haar bellen, praten is toch anders dan whatsappen.

3 likes

Ga jij onder de zonnebank

• Ja regelmatig
  • Af en toe
  • Nee nooit

0 stemmers

Wat ga ik koken vanavond?

• Risotto
  • Zalmspaghetti

0 stemmers

Voor de uni studenten: waar studeer je?

• Nijmegen
  • Amsterdam (VU)
  • Amsterdam (UvA)
  • Leiden
  • Groningen
  • Rotterdam
  • Delft
  • Eindhoven
  • Wageningen
  • Tilburg
  • Twente
  • Maastricht
  • Utrecht
  • Enschede
  • Anders, …

0 stemmers

(Heb geen hogescholen opties ingevoegd omdat ik geen idee heb hoeveel dat er zijn en waar ze zijn )

Het zoete spul is siroop, het product wat er uitkomt limonade! (voor mij dan)

10 likes

Na mijn afstuderen spreek ik mijn studievrienden nog:

• Dagelijks.
  • Wekelijks.
  • Af en toe.
  • Nooit.

0 stemmers

Ik zie mijn studiegenoten als concurrenten:

• Eens
  • Oneens

0 stemmers

Anoniem!

• Ik peuter nooit in mijn neus
  • Ik peuter in mijn neus en gooi het dan in de prullenbak
  • Ik peuter in mijn neus en gooi het dan weg (niet in de prullenbak)
  • Ik peuter in mijn neus en eet het op

0 stemmers

Uggs in de winter 2018/2019?

• NEEEE!!! (ok binnenshuis mag het)
  • Niet de classics, maar wel de Uggs waarvan je niet ziet dat het Uggs zijn.
  • Jahoor, ook de clasics. Het is comfy en staat best leuk.
  • YAAAS LOVE IT!

0 stemmers

Love Uggs! Enige schoenen waardoor ik in de winter niet met bevroren tenen loop :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Met kou mag alles.

1 like

Love uggs. Biecht: heb 8 paar. Classics voor koude winterdagen, maar ook gympen, laarsjes, espadrilles etc

5 likes

Jaloers! Uggs pantoffels zijn ook echt geweldig. Heb ze al 2,5 jaar en nog steeds top. :blush:

1 like

Omg ik heb jaren geleden een soort zilvere Uggs met mega Swarovski steen gekocht :neutral_face: Van de wedding collectie volgens mij. Ik heb ze nooit aangedaan want vond ze echt te tokkie. Snap echt niet waarom ik ze heb gekocht. Nu draagt m’n moeder ze binnen haha

37 likes

Wedding? Wtf

16 likes

Hahahahaha ja echt