Stel hier je persoonlijke vraag #2

@Nixon ik zeg bij dit soort dingen altijd dat ik het ‘niet meer red’, lekker cryptisch en impliceert toch dat je er zelf niks aan kan doen. Is naar mijn ervaring ook een antwoord waar mensen niet zo snel op doorvragen.

2 likes

@Nixon Ik had eerst gestemd dat je toch moest gaan, omdat ik zelf tegenwoordig probeer meer moeite te steken in sociale evenementen. Maar jouw beschrijving deed me denken aan Pepperminds en dat haat ik zo hard dat ik mijn stem veranderd heb :joy:

Ja, dat is een (Vlaams?) bedrijf waarbij studenten voor donaties moeten zorgen voor goede doelen, maar dat is dus gewoon betaald. Het is achter de schermen ontzettend hard gericht op feesten, hiërarchie en prestaties. Ik ben twee vrienden een jaar “kwijtgeraakt” omdat ze bijna altijd wel bij Pepperminds waren om te werken of te feesten!

Eigenlijk gewoon Limo bij ons haha

5 likes

Kan jij goed tegen je verlies?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik denk dat je je vraag nog wat moet verhelderen, want het zoet spul noem ik siroop. Maar de drank, dus zoet spul + water, noem ik limonade.

4 likes

Wij zeggen altijd aanmaak

6 likes

Ik kan echt niet tegen de term siroop want dan zie ik dus voor me dat je zo een glas volgschenkt met onverdunde siroop :no_mouth:

3 likes

anders: grenadine

3 likes

Wtf nee is siroop

Error in mijn hoofd haha, grenadine is toch een specifieke smaak? Noem je ze dan allemaal grenadine?

14 likes

Geen van allen :hot_face:
Ik stel het steeds uit om aan te schaffen… maar het is echt belangrijk, dus ga dat volgende week echt doen. Wat adviseren jullie? Of echt alles? Wordt een dure grap hahaha

1 like

Hahaha alles dus. Echt heel stom, geef m’n geld aan zoveel onzin uit, maar voor dit soorr dingen ben ik echt gierig. Volgens mij ben ik echt de enige die deze dingen niet in huis heeft

Maar dat is een smaak!!!

@Botsautobob en @MadameMignon van wiki:

Grenadine is een limonade die oorspronkelijk werd gemaakt van het sap van de granaatappel. Grenadine is lange tijd de algemene benaming voor allerlei siropen geweest, zoals limonade dat nu is.

da’s hier dan blijven plakken waarschijnlijk. limonade gebruik ik eerder voor fanta-achtige drankjes of van die huisgemaakte limonades met meerdere ingrediënten (vaak spuitwater, siroop en fruit). ‘aanlenglimonade’ en ‘ranja’ zijn volgens mij typisch nederlands

4 likes

Maar waarom schuimt het altijd als je het mengt met water.

Ik moet zeggen dat ik nog nooit van die vrucht had gehoord tot we een luxe limo assortiment op werk kregen met dus o.a. grenadine. “Tropical” is m’n lievelings smaak overigens.

Ja, behalve bij mijn vriend. Ik kan echt in een monster veranderen als ik met iets van hem verlies.

2 likes

Heb jij wel eens naaktfoto’s gestuurd naar een man of vrouw? (Anoniem)

• Ja doe ik regelmatig
  • Ja doe ik af en toe
  • Ja heb ik wel eens gedaan
  • Nee nooit gedaan, wil ik wel nog een keer
  • Nee nooit gedaan, ook niet van plan

0 stemmers

Iel dat klinkt echt als diarree

6 likes