Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ik heb een aparte “spaarrekening” voor noodgevallen waar ik nooit aan zit. Daar staat gewoon een vast bedrag op. Daarnaast heb ik een rekening waarop ik spaar voor dit soort grote uitgaven.

Mijn antwoord op je vraag: Pas ja als je dan nog genoeg geld achter de hand hebt voor echte noodgevallen.

2 likes

‘S nachts (als je slaapt)

• Staat je telefoon op vliegtuigstand en ben je dus onbereikbaar
  • Staat alleen je internet uit, je kunt wel gebeld of ge-sms’t worden
  • Staat je beltoon aan of op trillen
  • Staat je geluid voor Whatsapp/sms aan of op trillen
  • Staat alles op stil, maar niet op vliegtuigstand. Je kunt dus hoogstens wakker worden van je telefoon die oplicht
  • Anders

0 stemmers

Op stil, maar mijn scherm licht niet op als ik een bericht binnen krijg, wel als ik gebeld zou worden.

2 likes

Ohja slim, maar dan kun je hem toch net zo goed op vliegtuigstand zetten? Ik ben zo iemand die panisch doet over die straling :sweat_smile:

1 like

Ik heb hem ook op stil, maar ik vind het soms wel lastig, want stel er gebeurd iets met mijn vader 's nachts? Dan zie ik het pas de volgende ochtend. En ik heb geen huistelefoon, maar goed doemdenker hier :see_no_evil:

Ja, hier denk ik de laatste tijd dus ook meer over na. In mijn huis zet iedereen z’n telefoon op stil en we hebben ook geen huistelefoon en de bel doet het niet, dus als er iets gebeurt weten we het ook pas ‘s ochtends. Hopelijk gaat er bij rampen wel meteen een luchtalarm af anders ben ik de sjaak

Ik denk dat iedereen een rol op zich neemt. Net als dat Jasper altijd wordt weggezet als de ‘casanova’ en dat Daan de leider is (hij spreekt ook alles in). Tim is een beetje het sulletje van de groep, dat is denk ik zijn rol. Ze hebben nog wel programma’s! Alleen niet meer als vanouds, omdat ze meer en meer bekend werden in Nederland en iedereen hen herkende bij experimenten. Dus ze zijn bijv. al naar het buitenland geweest. En samen met Tess Milne (weet naam vh programma even niet meer). Daan en Tim presenteren een kinderprogramma nu. Ik geloof dat Jasper bezig is met opnames van een serie/film/musical. Van Stijn heb ik geen idee!

2 likes

Ja precies, nou woon ik met mijn vriend die zijn telefoon al nooit opneemt haha. En de bel doet het wel, maar ja stel er is iets aan de hand, dan komen ze hier echt niet aan de deur. Maar goed hopelijk is dit nooit van toepassing.

2 likes

Wat slim! Ik voel me nu een digibeet die niet verder komt dan de standaardinstellingen haha. Maar wel echt handig dat je dat per persoon kunt instellen!

1 like

Oh wauw ! Dit is heel handig. Ik ga kijken of mijn Samsung dat ook kan!

1 like

Ja dat is waar. Ik zie dan wel dat ik een gemiste oproep heb, maar misschien is het anders als je geen voicemail hebt

1 like

Anders, mijn telefoon ligt beneden aan de lader. Ik hoef dat ding niet bij me te hebben 's nachts. Met als enige uitzondering als er iemand in het ziekenhuis ligt met iets ernstigs of zoiets, dan gaat hij mee.

2 likes

Normaal wel! Geluiden en trillen -> klikken op niet storen -> uitzonderingen toestaan -> bellers herhalen activeren

Dat is dus bij meer dan 1 oproep van dezelfde persoon binnen het kwartier!

2 likes

Ja ik heb het al gevonden inderdaad! Dankjewel! Helemaal top.

2 likes

Helemaal uit :smiley:

2 likes

Voel jij je weleens beter dan anderen? (Anoniem)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

De mensen die dan nee stemmen, voel je je dan niet beter dan bijv. racisten, een Kim Jong-Un of een dierenmishandelaar?

Geen veroordeling verder, vind dat juist wel interessant hoe iedereen denkt!

1 like

Woon je met huisgenoten? (Nee geen ouders of zusjes ofzo)

• Ja 1
  • Ja 2
  • Ja 3
  • Ja 4
  • Ja 5
  • Ja 6
  • Ja 7
  • Ja 8
  • Ja meer dan 8
  • Nee

0 stemmers

1 like

Vind jij het belangrijk dat je vrienden enigszins dezelfde politieke voorkeur hebben als jij?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind jij het belangrijk dat je (eventuele) partner enigszins dezelfde politieke voorkeur heeft als jij?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Als het kabinet valt en er nieuwe tweede kamer verkiezingen komen:

• Stem ik op dezelfde partij als vorige keer
  • Stem ik op een andere partij

0 stemmers

Anoniem. Ik zal stemmen op:

• VVD
  • CDA
  • CU