Ik wilde blouse aanvinken,maar die staat er niet bij. Anyway blouse dus.
Oeps vergeten
Ja! Dat is deze zak:
Stel je hebt deze zak gevonden (ik heb hem nog nooit in de winkels gezien?? :O)
Welke eet je dan als eerste op?
- Rolo
- Lion
- Smarties
- Bros
- Kitkat
0 stemmers
En welke laat je liggen? (lastig I know)
- Smarties
- Kitkat
- Rolo
- Lion
- Bros
0 stemmers
Veel mensen hier die niet van bounty houden is echt mijn favoriet
WOW ik wil die!!! Ik vind ze allemaal superlekker. In tegenstelling tot die normale zak die ik bijna allemaal smerig vind Hoop dat ik dit binnenkort tegenkom, dan ga ik inslaan!!!
Ben je weleens dronken geweest?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zelf nog nooit, dus ben benieuwd of ik de enige ben
Ben je weleens aangeschoten geweest?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ook hier: ben ik nog nooit geweest.
Ik heb ze weleens in 't echt gezien en Jasper was zo mini dat ik meteen afknapte haha. Stijn was nog best sexy irl o.o
Edit: nee Daan was wel sexy. Maar Stijn is mân favo <3
Louis Theroux, anyone?!
Ik ben voor het eerst pas dronken geweest deze zomer en nu word ik zoo snel dronken?? Maar ik drink ook gewoon veel en snel wijn.
Ik snap nooit dat mensen de lekkere dingen voor het laatst bewaren? Wat nou als je vol raakt??
Haha bij zoân zak eet ik sowieso de vieze dingen niet op vind ik zonde. Maar bijv. vroeger met AGV bewaarde mensen altijd het vleesje voor ât laatst want lekker. Maar ik at dat juist als eerste op want lekker is ook niet iets wat je kunt/gaat bewarenâŠ
Ik bewaarde het lekkere ook als laatste want dan was het een beloning na het opeten van mn groente
Mijn eetlust.
Ik kende hem wel, maar zân eigen muziek kende ik ook niet kwam ik net achter want ik herkende de nummers niet.
Ken hem vooral als de ex van en ik ken hem van zijn optreden met Ariana voor de slachtoffers van Manchester.
Nee alles wat op mijn spaarrekening staat is eigenlijk van duo
Ik snapte nooit zo goed waarom Tim altijd de lul was? Of ze zaten hem zegmaar standaard te âplagenâ. Ik vraag me trouwens af wat ze nu doen. Waren toch echt van die eendagsvliegen? Een maar 1 van hen heeft een opleiding afgemaakt.