Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ik wilde blouse aanvinken,maar die staat er niet bij. Anyway blouse dus.

2 likes

Oeps vergeten :frowning:

1 like

Ja! Dat is deze zak:

image

16 likes

Stel je hebt deze zak gevonden (ik heb hem nog nooit in de winkels gezien?? :O)

Welke eet je dan als eerste op?

• Rolo
  • Lion
  • Smarties
  • Bros
  • Kitkat

0 stemmers

En welke laat je liggen? (lastig I know)

• Smarties
  • Kitkat
  • Rolo
  • Lion
  • Bros

0 stemmers

1 like

Veel mensen hier die niet van bounty houden :hushed: is echt mijn favoriet

8 likes

WOW ik wil die!!! Ik vind ze allemaal superlekker. In tegenstelling tot die normale zak die ik bijna allemaal smerig vind :stuck_out_tongue: Hoop dat ik dit binnenkort tegenkom, dan ga ik inslaan!!!

4 likes

Ben je weleens dronken geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik zelf nog nooit, dus ben benieuwd of ik de enige ben

Ben je weleens aangeschoten geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ook hier: ben ik nog nooit geweest.

1 like

Ik heb ze weleens in 't echt gezien en Jasper was zo mini dat ik meteen afknapte haha. Stijn was nog best sexy irl o.o

Edit: nee Daan was wel sexy. Maar Stijn is m’n favo <3

4 likes

Louis Theroux, anyone?! :smiley:

2 likes

i
Wij zin best wel een rijke groep forummers

6 likes

Ik ben voor het eerst pas dronken geweest deze zomer en nu word ik zoo snel dronken?? Maar ik drink ook gewoon veel en snel wijn.

3 likes

Ik snap nooit dat mensen de lekkere dingen voor het laatst bewaren? Wat nou als je vol raakt?? :scream:

5 likes

Haha bij zo’n zak eet ik sowieso de vieze dingen niet op :stuck_out_tongue: vind ik zonde. Maar bijv. vroeger met AGV bewaarde mensen altijd het vleesje voor ‘t laatst want lekker. Maar ik at dat juist als eerste op want lekker :joy: is ook niet iets wat je kunt/gaat bewaren

1 like

Ik bewaarde het lekkere ook als laatste want dan was het een beloning na het opeten van mn groente

5 likes

image
Mijn eetlust.

32 likes

Ik kende hem wel, maar z’n eigen muziek kende ik ook niet kwam ik net achter want ik herkende de nummers niet.

Ken hem vooral als de ex van en ik ken hem van zijn optreden met Ariana voor de slachtoffers van Manchester.

2 likes

Nee alles wat op mijn spaarrekening staat is eigenlijk van duo

10 likes

Ik snapte nooit zo goed waarom Tim altijd de lul was? Of ze zaten hem zegmaar standaard te “plagen”. Ik vraag me trouwens af wat ze nu doen. Waren toch echt van die eendagsvliegen? Een maar 1 van hen heeft een opleiding afgemaakt.

1 like