Show je laatste aankopen #7

Ja die van mij is ook super dun en hij kwam ook door de brievenbus wat ik superraar vond en ik vond hem ook dunnetjes en gek en ongevoerd maar nu ik er eenmaal aan gewend ben vind ik het een prettige tas!

3 likes

20210421_124658-300x300
IMG-20200310-WA01181-300x300
Screenshot_20210428_202845 Screenshot_20210428_202816_com.microsoft.office.outlook Screenshot_20210428_202811_com.microsoft.office.outlook
brabantia-bo-touch-bin-hi-60-liter-2x30-liter

12 likes

Ik heb dit tasje ook <3 zo lekker chill.

1 like

Ik heb de Do, in leer met bruine rand en vlekjes. Heb even een foto voor je gemaakt van het leer met bruine rand. Moet mijn nagels nog doen sorry haha

afbeelding

Ik vind het een hele fijne, mooie tas! Het leer is dik genoeg voor mij. Ik neem niet veel mee. Een portemonnee, telefoon, mondkapje en een lipstick ofzo. Ik heb nu dus “gewoon” zwart leer gekozen. Ben benieuwd of er veel verschil in zit.

@Gerard leuk dat je ook een tas gekocht hebt! :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

image

no shame in my crocs game :heart_eyes:

15 likes

Jij was m’n influence door de korting en @SoonSoonThings toen ik hem zag een tijd terug! :grin:

3 likes

Net heel gefrustreerd allemaal beddengoed met gaten weggegooid, dus prima reden om een hele troep aan losse cadeaubonnen ook eens op te maken.

image

image

Eigenlijk best wel saai om je geld aan uit te geven.

53 likes

Ik vind ze leuk! Waar zijn ze van?

1 like

Mijne is idd ook wel dun… maar veel sterker dan die van een collega van me. Die heeft zwart zonder bruin en ik ook maar een ander soort leeer toch… en andere collega heeft die zwart met bruine rand en dir is idd nóg steviger.
Ik heb daarna van Pettercreations (zelfde idee) tassen gekocht en ben daar zelf meer over te spreken qua kwaliteit en afwerking

3 likes

Heel toevallig weet ik dat die eerste van de wehkamp is haha dus die tweede ook!
Mooi is ie @KipTokTok had m een tijdje terug ook op het oog!

2 likes

Die eerste is zo fijn, die heb ik in het wit en is echt m’n favoriet

4 likes

afbeelding
Was voor het eerst in meer dan een jaar weer in de boekwinkel :yellow_heart:

21 likes

afbeelding

7 likes

Misschien moet ik de sneakers app maar van m’n telefoon gooien 🥲😅

10 likes

ik ruik graag naar 14-jarigen, hij ruikt zó goed hahahaha

image

14 likes

Omdat ik ineens nog maar twee broeken zonder scheuren heb:
8f462512fc4849ac9bca6069d019a247 15185931_LightBlueDenim_003_ProductLarge app002prod

b578841d5698b43c0bb24d95f723a8d8c5911e82.smedium
Zara jasje (via Vinted)

En deze om wat kortere routes te wandelen ipv met mijn zware, lompe hikeschoenen:
E6836_1

15 likes

afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

Natuurlijk regent het de komende tijd en kan ik de rolschaatsen nog niet uitproberen :expressionless:

24 likes

Vallen ze op maat bij jou? Of groter/kleiner?

Vallen best wel op maat. Ik heb 40.5 en heb 41 genomen (omdat halve maten weinig bestaan), dus ze zijn mij iets te lang maar heb een vrij brede voet dus ben anderzijds de ruimte in de breedte wel nodig. En dat gaat ook goed en omdat het een hele zachte stof is snijdt het niet wat bandjes zo vaak doen

4 likes

Van waar is die blauwe spijkerbroek?

1 like