Ja die van mij is ook super dun en hij kwam ook door de brievenbus wat ik superraar vond en ik vond hem ook dunnetjes en gek en ongevoerd maar nu ik er eenmaal aan gewend ben vind ik het een prettige tas!
Ik heb dit tasje ook <3 zo lekker chill.
Ik heb de Do, in leer met bruine rand en vlekjes. Heb even een foto voor je gemaakt van het leer met bruine rand. Moet mijn nagels nog doen sorry haha
Ik vind het een hele fijne, mooie tas! Het leer is dik genoeg voor mij. Ik neem niet veel mee. Een portemonnee, telefoon, mondkapje en een lipstick ofzo. Ik heb nu dus “gewoon” zwart leer gekozen. Ben benieuwd of er veel verschil in zit.
@Gerard leuk dat je ook een tas gekocht hebt!
no shame in my crocs game
Net heel gefrustreerd allemaal beddengoed met gaten weggegooid, dus prima reden om een hele troep aan losse cadeaubonnen ook eens op te maken.
Eigenlijk best wel saai om je geld aan uit te geven.
Ik vind ze leuk! Waar zijn ze van?
Mijne is idd ook wel dun… maar veel sterker dan die van een collega van me. Die heeft zwart zonder bruin en ik ook maar een ander soort leeer toch… en andere collega heeft die zwart met bruine rand en dir is idd nóg steviger.
Ik heb daarna van Pettercreations (zelfde idee) tassen gekocht en ben daar zelf meer over te spreken qua kwaliteit en afwerking
Heel toevallig weet ik dat die eerste van de wehkamp is haha dus die tweede ook!
Mooi is ie @KipTokTok had m een tijdje terug ook op het oog!
Die eerste is zo fijn, die heb ik in het wit en is echt m’n favoriet
Was voor het eerst in meer dan een jaar weer in de boekwinkel
ik ruik graag naar 14-jarigen, hij ruikt zó goed hahahaha
Omdat ik ineens nog maar twee broeken zonder scheuren heb:
Zara jasje (via Vinted)
En deze om wat kortere routes te wandelen ipv met mijn zware, lompe hikeschoenen:
Natuurlijk regent het de komende tijd en kan ik de rolschaatsen nog niet uitproberen
Vallen ze op maat bij jou? Of groter/kleiner?
Vallen best wel op maat. Ik heb 40.5 en heb 41 genomen (omdat halve maten weinig bestaan), dus ze zijn mij iets te lang maar heb een vrij brede voet dus ben anderzijds de ruimte in de breedte wel nodig. En dat gaat ook goed en omdat het een hele zachte stof is snijdt het niet wat bandjes zo vaak doen
Van waar is die blauwe spijkerbroek?