Continuing the discussion from Show je laatste aankopen #6 (Deel 1) - #5148 door SoonSoonThings.
Previous discussions:
Continuing the discussion from Show je laatste aankopen #6 (Deel 1) - #5148 door SoonSoonThings.
Previous discussions:
Deze lamp, nieuw voor maar 17,50
Deze bij elkaar voor 8,50
Support your locals
Ohh zo lekker. Wat is dat vierkante? Lijkt wel een tosti met hagelslag erop maar dat zal niet
Haha ik dacht eerst ook dat het iets van een broodje hagelslag was, maar het is fudge
Ja ik ben bij jou met Koningsdag hallooooooooo ik zit al de hele week te zeiken om oranje tompoucen krijg niks hier
vinted
Mijn nieuwe aankoop met spf50 erin verwerkt. Weet niet of het marketing is omdat een gewone hoed vast ook wel wat tegenhoud. Maar echt veel beter dan een mega dikke laag SPF op mijn gezicht.
Via Zalando;
Dit wordt m’n nieuwe kostuum qua schoenen denk ik komende zomer, zitten heerlijk en kunnen overal bij
Deze zit zo mooi, 10/10. Valt ook precies goed qua lengte terwijl dat nog wel eens lastig is met zulke broeken (ben zelf 1.75)
Rest van h&m:
En 2 bikinibroekjes die er niet perse bij horen. Houd niet zo van de setjes
Beter!! Ook geen oogirritatie meer als er weer eens een milidruppel via zweet in de buurt van je oog komt dus
Kom maar hoor
Ja joh. Had deze week de aanbevolen hoeveelheid spf gebruikt ivm een behandeling op mijn gezicht. Echt niet te doen. Ook is mijn nieuwe flacon mega dure spf (wel gekregen maar dan nog) bijna voor de helft leeg na een paar keer gebruik.
3 nachtjes naar Sedona (Arizona).
We gaan er met de auto heen en daar hiken.
Dit huisje staat echt op de rand van het natuurgebied dus je kan vanuit daar zo de wandelpaden op, echt heel veel zin in.
Mijn eerste tripje sinds corona en sinds man en ik gevaccineerd zijn
Deze telefoonhoesjes
Super chill! Meer vintage kleuren kunnen vinden. De broek en top heb ik uiteindelijk gekocht. Ik ga voor felle vintage kleuren deze zomer. Ben zo zat van de saaie kleuren het afgelopen jaar.
Vul je die leggings al op? Ik heb echt iedere dag een kleding crisis omdat al mn broeken te strak zitten maar heb zelf het idee dat mn buik te klein is voor dit soort praktijken
Ik heb nog geen idee, heb ze nog niet binnen. Maar dacht kan ze maar beter vast hebben
Het werd wel weer eens tijd om mijn collectie uit te breiden.
Jippie eindelijk