Show je laatste aankopen #7

346583-offwhite_psfront1-cos

De broek
343657-kit_mdfront3-cos

22 likes

image
image

Even de nieuwe kittens spoilen.

38 likes

Heb je een link van de krabpaal?

1 like

Ik heb m hier besteld. Hij is ook via Zooplus te krijgen, maar bij Bitiba is hij nu goedkoper en gaat er nog 5% korting van af.

2 likes

Screenshot_20210428-094423

16 likes

Treat yo self 2021. Ben flink wat aangekomen en in plaats van krampachtig m’n oude kleren bewaren als “motivatie” heb ik toch maar nieuwe dingen gekocht voor de zomer. Alles van Free People.

afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

Die blauwe blouse alleen in ecru. En de kimono dus op de een na laatste foto.

61 likes

Oh wauwwww! die jurk is echt :heart_eyes:, de rest ook btw.

2 likes

Ik heb ook E/F en draag wel eens deze, zit fijn en biedt redelijke ondersteuning. Zou er niet mee gaan sporten of stevig wandelen ofzo maar voor een gewone dag thuis is het echt prima!

En misschien ongevraagd advies, maar als je het nog niet gedaan hebt zou ik ook eens een fitting doen bij een echt goede lingeriespeciaalzaak (bijvoorbeeld SuperBra, erg gelief op FF). Als je de goede maat draagt zit een normale bh namelijk ook gewoon lekker! Ik draag alleen maar niet voorgevormde bh’s met beugel en vaak voel ik ze niet eens meer, dan moet ik zelfs even checken of ik wel echt een bh aan heb haha. En het geeft wel echt veel meer steun dan zo’n zacht dingetje van sloggies. Ik vind het altijd zo jammer als mensen denken dat bh’s per definitie niet lekker zitten want dat hoeft echt niet!

6 likes

Ja mooi hè!! Ben van plan om die met die bralette te dragen en mezelf dan in een of ander mediterrane land te wanen :palm_tree:

8 likes

afbeelding

Deze van Tamaris nadat ik ze bij iemand in dit topic zag

13 likes

Alles uit de sale van & Other Stories. De blouse lijkt zo wat tuttig maar stond heel mooi bij het model. En een beetje fancy look op m’n werk kan nooit kwaad.

afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

29 likes

Mijn tweede ByHinke tas! :grinning_face_with_smiling_eyes:

afbeelding

Het model heet Mare Lyts (lyts is klein in het Fries blijkbaar haha). En dan wordt het vlekkenpatroon effen zwart, en het bovenste gedeelte van de tas wordt croco zwart. Ze heeft vandaag 15% korting!

@Luzarl jij hebt een tijdje geleden ook een tas besteld toch? Heb je die inmiddels binnen?

16 likes

Na een pittige zwangerschap + kraamweek mezelf even verwend.

Oversized jack van de Mango. Valt vrij groot dus een maatje kleiner besteld, zo echt heel mooi voor de lente/zomer.

3x dezelfde borstvoedingsproof jurk in een ander printje/kleurtje van de WE (korting bij weh.kamp):

Altijd al willen hebben:

Sale bij de hema. Waren wat rekken met alle vesten/truien/blouses voor €5:
Vest:

Vest:

Trui, maar dan in het wit:

En een badpak voor kleine A:

45 likes

Jaaa
image

15 likes

Wowwww mooi!

Mijn rekening jankt nog na. Maar het werd tijd om mijn fotografie skills een upgrade te geven.

afbeelding

23 likes

Ja vind hem ook top. Heb er nog een band bij laten maken voor om mn schouder

1 like

Aankopen van de laatste maanden.
image
De blouse

Alles van Object via Zalando
image
image
De broek
image
image

Hunkemöller, moet deze nog binnenkrijgen, dus hoop dat ie past (@august made me do it)
image

22 likes

Jaaa zo benieuwd staat je ongetwijfeld fabulous

1 like

Hoe is de robuustheid van het leer bij jullie? Ik had de Do tas besteld maar hij viel mij eigenlijk tegen omdat de tas weinig weegt en het leer ook heel dun aanvoelt. Niet degelijk zeg maar. Wel heel mooi qua looks maar toch niet wat ik gehoopt had. Toen ik haar daarover mailde gaf ze aan dat de zwart met bruine rand leer wil dikker is. @DikkeKip als ik jouw foto zo zie heb jij ook zwart met bruine rand. Hoe ervaar jij dat?

1 like