Show je laatste aankopen #7

De kortere of die flared?
Kort is van Only, Onlemily Raw Mae heet die en die andere is de Monki Kaori

1 like

THE CHOSEN ONE!! :heart_eyes: :heart_eyes: (Toevallig de goedkoopste ook, geweldig toch wanneer dat gebeurt!!)

Het is de JDY KAJA en ik zou 'm aanraden voor iedereen die steeds ontgoocheld wordt door straight jeans omdat ze meer op een hoogwater bootcut jeans lijken. (Is volgens mij een veel voorkomend probleem bij rondere heupen en billen?)
Deze is vrij nauw aansluitend, maar geen skinny. Ik heb een 30W 32L, met 1m63 valt de broek op de bolling van mijn enkel. Qua maatvoering loopt het ongeveer gelijk met Leviā€™s volgens mij.

Ik vond 'm IRL wel een klein beetje lichter ogen dan op de foto.

20 likes

image
verstandskiezen zijn getrokken dus ja

37 likes

afbeelding
Only via Zalando

afbeelding
Adidas via Zalando

afbeelding
Vila via Zalando

afbeelding
WE via Zalando

afbeelding
Adidas via Zalando

14 likes

Heeft deze een instopstrook? Heb hem al een paar keer in mijn mandje gehad maar in de recensies van Wehkamp staat wel eens dat er geen instopstrook is wanneer Wehkamp dit wel zegt dus durf niet zo goed

1 like

14 likes

Heel leuk die bovenste! :stars:

1 like

Screenshot_20210429-225148_bolcom
Zeer essentiƫle aankoop. Moccamaster koffiekan want de oude kan is daduuk.

15 likes

afbeelding

afbeelding

afbeelding

Fotoā€™s zijn van de verkoper dus nie zo best. Maar dit vintage jasje van Thierry Mugler. En check die lijnen, omg :heart_eyes: En ik had nog tegoed van mijn eigen verkochte spullen op Vinted dus was mooi meegenomen.

62 likes

MAND
(van Xenos, voor opgerolde schone handdoeken in de badkamer)

28 likes

afbeelding

Een nieuw bed met een rotan hoofdbord.
En het boogkastje bij de kringloop gescoord :smiling_face_with_three_hearts:

147 likes

Wow is dit jouw kamer? Wat mooi!!

2 likes

Ja! ThanksšŸ˜˜

3 likes

Woow lijkt echt uit een tijdschrift

6 likes

Heeeel mooi jasje! :heart_eyes:

2 likes

Staan er nou woorden op de vloer? Echt nog nooit gezien haha.

2 likes

Haha ik realiseer me nu dat het helemaal geen bloempot is, ik gebruik het dus als pot voor mijn plant :rofl::eyes: achja, het doet zā€™n werk!

Missch wel? Bij de Kwantum staan deze dingen vaak als ā€œbloempotā€ (ik heb zoiets toevallig ook in de badkamer staan)

Multifunctioneel

1 like

Ja alsof het van oude houten kisten afkomt

Een nieuw nep leren jasje. Ik wil nog een keer een echte, maar even geen geld voor :grin:

afbeelding

7 likes