De kortere of die flared?
Kort is van Only, Onlemily Raw Mae heet die en die andere is de Monki Kaori
THE CHOSEN ONE!! (Toevallig de goedkoopste ook, geweldig toch wanneer dat gebeurt!!)
Het is de JDY KAJA en ik zou 'm aanraden voor iedereen die steeds ontgoocheld wordt door straight jeans omdat ze meer op een hoogwater bootcut jeans lijken. (Is volgens mij een veel voorkomend probleem bij rondere heupen en billen?)
Deze is vrij nauw aansluitend, maar geen skinny. Ik heb een 30W 32L, met 1m63 valt de broek op de bolling van mijn enkel. Qua maatvoering loopt het ongeveer gelijk met Leviās volgens mij.
Ik vond 'm IRL wel een klein beetje lichter ogen dan op de foto.
verstandskiezen zijn getrokken dus ja
Only via Zalando
Adidas via Zalando
Vila via Zalando
WE via Zalando
Adidas via Zalando
Heeft deze een instopstrook? Heb hem al een paar keer in mijn mandje gehad maar in de recensies van Wehkamp staat wel eens dat er geen instopstrook is wanneer Wehkamp dit wel zegt dus durf niet zo goed
Heel leuk die bovenste!
Zeer essentiƫle aankoop. Moccamaster koffiekan want de oude kan is daduuk.
Fotoās zijn van de verkoper dus nie zo best. Maar dit vintage jasje van Thierry Mugler. En check die lijnen, omg En ik had nog tegoed van mijn eigen verkochte spullen op Vinted dus was mooi meegenomen.
Een nieuw bed met een rotan hoofdbord.
En het boogkastje bij de kringloop gescoord
Wow is dit jouw kamer? Wat mooi!!
Ja! Thanksš
Woow lijkt echt uit een tijdschrift
Heeeel mooi jasje!
Staan er nou woorden op de vloer? Echt nog nooit gezien haha.
Haha ik realiseer me nu dat het helemaal geen bloempot is, ik gebruik het dus als pot voor mijn plant achja, het doet zān werk!
Missch wel? Bij de Kwantum staan deze dingen vaak als ābloempotā (ik heb zoiets toevallig ook in de badkamer staan)
Multifunctioneel
Ja alsof het van oude houten kisten afkomt
Een nieuw nep leren jasje. Ik wil nog een keer een echte, maar even geen geld voor