ik moet echt ophouden nu staan nu nog 2 lps in de preorder (ook maneskin) en heb deze maand ook nog fine line en viva la vida gekocht
Ja vond ik ook! Heb ook een paar maanden naar de blouse zitten kijken omdat hij elke keer net uitverkocht was in mijn maat. Maarja helaas! De jurk gaat ook al terug, wie weet volgende keer meer succes .
Ik wilde grappend zeggen dat ik pas met een robotstofzuiger stofzuigen niet meer vreselijk zal vinden ha-ha,
Maar dat is niet waar want ik vind stofzuigen wel een van de minst vervelende huishoudelijke activiteiten. Ziet eruit als een fijne inderdaad:)
Staat je super goed! Ik zou ‘m houden. Is deze van de sissyboy?
Haha hierdoor krijg ik weer spijt dat ik hem geen foto heb gevraagd toen ik stond te wachten op de bus en hem toen random tegenkwam (hij was op citytrip in m’n stad veronderstel ik, denk ook niet dat veel Belgen 'm kennen )
Nog enkele tweedehands aankopen gedaan vandaag
Versace hemd: (ben normaal meer fan van goud maar deze knopen waren zó mooi!)
Kort topje van tweed achtige stof:
Nog een hemd met frutsels die een beetje lijkt op eentje die ik al heb :
Nee, van NA-KD! Ze hebben idd ook een blauwe spijkerstof versie maar die vind ik eigenlijk beetje ouderwets.
Ik ben vandaag iig voor een andere outfit gegaan, dus nog even nadenken.
Ik vind hem leuk en ook leuk staan. Heb zelf ook ooit zoiets besteld maar toch retour gedaan. Als je zelf al twijfelt en wanneer draag je die? Want door de lichte kleur iig denk ik niet het hele jaar door etc.
Een nieuwe chilly! Ben mijn vorige chilly na jaren kwijtgeraakt en miste het toch wel echt. Vooral omdat het ook ECHT 12 uur lang warm blijft.
En vond dit wel een leuk zomers kleurtje. Is wat minder fel in het echt.
Ohhh hier ga je zo blij van worden! Ik ben echt mega fan van dit merk want het zit ZO mooi en lekker en geweldige kwaliteit
Oh wat een mooie!
Ben heel benieuwd! Vond de kleur ook heel gaaf
Echt fucking mooi
Ja ben er ook blij mee! Vind het vooral mooi dat die dop niet zo zilver is als wat ik had bij mn vorige.
Deze plant die op een lavasteen groeit.
Zoals je kunt zien aan het vileine smoelwerk van mijn kat wordt er atm een aanslag op gepland…
Girlfriend Collective!