Ik heb zo’n overall voor het schilderen, in het knalroze (ik houd van meubels opknappen als hobby). Geloof mij, dat ding is lomp en groot. Dit is moooi! Ik zeg houden, staat je goed!
Zo tof, die legging in dezelfde stijl als je tattoos!
Oprecht getwijfeld over een robotstofzuiger maar dat leek me dan ook wat minder chill met herrie tijdens het thuiswerken.
En dat je meteen een vermogen kwijt bent als je hem via een app wilt kunnen besturen om dingen op te laten zuigen nadat je iets morst. Terwijl met zo een steelstofzuiger je hem (als het goed is) makkelijk bij kan pakken.
Juno dress van Sissel Edelbo! Na lang nadenken om ‘m online te bestellen, eindelijk een keer een winkel binnengestapt, me een kleur laten aanraden en binnen het kwartier deze afgerekend haha. (Voor de liefhebbers: in Antwerpen bij Monique Stam, superaardige vrouw die er werkt ook!)
Wat een ontzettend leuke jurk! Heel erg mooi Is Antwerpen verder een beetje een leuke stad om in te winkelen?
Thanks! Ik ben van Antwerpen dus ik kan die vraag niet onpartijdig beantwoorden, haha.
Het grote voordeel van Antwerpen is denk ik dat alles zo dicht bij elkaar zit. De winkels op de Meir vind je natuurlijk overal, de leuke winkels zitten op de Lombardenvest, rond de Kammenstraat, Steenhouwersvest, Kloosterstraat (Recollection)…
Al moet ik zeggen dat die buurten pas leuk zijn als je een iets groter budget hebt (vanaf 80 euro voor een jurkje, bijvoorbeeld) en een mix van kleding/accessoires/beauty/interieur leuk vind.
@fahrenheit451 ik ben niet van Antwerpen en ben het hier 100% mee eens haha. Antwerpen is by far mijn favoriete Vlaamse winkelstad. Als je meer een combi wil van winkelen en wandelen, vind ik Gent toffer.
luktjasmin van ikea, laf it. is nu 20 euro goedkoper (in de winkel) dus sla je slag want deze dekens voelen aan alsof je in een wolk slaapt
en als je dan toch bij de ikea bent echte planten in leven houden is niet m’n sterkste punt zoals je kunt zien
wat een schattig potje ook!!
je bent een crazy cat lady of je bent het niet
ja shit dan kwalificeer ik weet niet.
potjandriedubbeltjes