Show je laatste aankopen #7

Ja heb inderdaad prime! Maar de eerste keer pas mee gemaakt nu! Vorige keer dat het er stond kwam het als nog pas de volgende dag dus dacht dat het een fout was.

1 like

Google Pixel 5. Echt meest slechte timing van mijn telefoon om nu kapot te gaan, want ik moet ook nog een nieuwe vloer kopen en een heel huis schilderen en inrichten. :expressionless:

5 likes

& Other Stories

2 likes

Mn ringen zijn af! Met vingerafdruk van mama

224 likes

Jaja ik ben geinfluenced (met de code van WilenTien nog wel :cry:). Ben heel benieuwd of dit om mijn dikke billen past

26 likes

Op oranje Vinyl.

29 likes

Oké, ik heb iets gekocht waar ik over twijfel. Ik denk dat het komt omdat ik lijk op een buitenschilder in dit pak.

Dus even een polletje.

• Houden
  • Nope, maar hoeveel vraag je voor kozijnen?
  • Wel leuk, maar niet voor jou/ leuk genoeg.

0 stemmers

5 likes

Trek is verschillende schoenen eronder aan: bunnyslippertjes/sandalen, hakken, sneakers, etc.
Voel je je dan nog steeds zo? Het staat je wel mooi.

3 likes

Ik heb alleen op nope gedrukt omdat ik hem zo grappig vind. Staat je prima! Misschien met wat accessoires en leuke schoenen?

2 likes

New house new me. Hopelijk vind ik stofzuigen hier mee niet meer verschrikkelijk

15 likes

Het is ff wennen denk ik. Ik had zelf vorig jaar ook zo’n jumpsuit van jeans gepast en voelde me toen net mn vader die in overall in de tuin ging werken. Uiteindelijk heb ik er dit jaar toch 1 gekocht en vind ik het toch wel heel leuk.
Ik vind deze je sowieso heel goed staan en denk met een schoen die afsteekt, bijv felgekleurd, of donker, dat het heel leuk is.

1 like

Hopelijk nu geen mensen meer flashen in de gym 🥲

25 likes

Vind het je leuk staan! M’n moeder heeft ook veel van dit soort pakken en ze krijgt er altijd complimentjes over!

2 likes

Wat hip van je mams! Ik vind die pakken ook echt heel leuk

1 like

Staat je prachtig maar als je de schilder-associatie niet los kan laten, ga je hem dan wel aantrekken? Anders is het zonde

3 likes

Hebben ze geen ander kleurtje?

4 likes

Ik vind hem je echt heel mooi staan!

1 like

Love jumpsuits en hij staat je ook prachtig, maar met zo’n lijf als de jouwe denk ik dat er mooiere jumpsuits bestaan.

3 likes

Ik heb 'm inmiddels binnen en hij gaat bij mij helaas weer retour! Hij is wel echt mooi gemaakt, mooie kwaliteit en afwerking. Qua kleur wel anders dan op de website maar dat vind ik vaak bij kleding van Sézane. Ik stuur hem retour omdat ik hem te wijd vind vallen in de breedte (van opzij gezien) en omdat hij mij een beetje aan het circus deed denken haha. Ik zal even 2 foto’s toevoegen.

6 likes

Oh zonde op de foto was hij zoo prachtig, maar ik snap wat je bedoelt qua wijdte.

2 likes